meemai Posted October 9, 2013 Posted October 9, 2013 Waarom ben jij begonnen met het scheren op de manier van vroeger? Voor mij was het zeer simpel ik had een DE om geld te besparen en toen ik eens een film keek, Pan's Labyrinth. Kwam deze scene voor [bBvideo 560,340] [/bBvideo] (let niet op zijn manier van scheren) Maar ik was gelijk verkocht! En nu jij.
Snuff Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Ik was toen nog jong (18) en kwam vaak langs een winkel waar allerhande messen verkocht werden en geslepen, lagen ook straights bij en ik heb er eentje gekocht toen (Thier Issard).
Lampuhkap Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Ik kwam ermee in aanraking door oa scheertopic op tweakers en het forum hier....en toch gewoon de overstap gemaakt omdat ik de skills wilde hebben en de ervaring ermee en het gemastered wilde hebben....stapje voor stapje begint dat wel aardig te lukken!
pjdevos Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Omdat het kon. Niet echt een hele directe aanleiding. Wel eens aan gedacht, maar het leek me niets, dom om zo gevaarlijk te scheren. Na het kopen van een shavette, omdat ik het toch eens wou proberen, uiteindelijk een straight gekocht. Iets trok me en ik had het gevoel dat ik het een keer geprobeerd moest hebben. Een mooie Dovo. Ging prima. Uiteindelijk vind ik het leuk en ontspannend om me slow te scheren. Slijpen, stroppen enzo zijn allemaal leuke bijkomstigheden.
Recommended Posts