Jump to content

Ervaring met Super Max - Blue Diamond mesjes

Sixties.

Recommended Posts

Dag medescheerders ,

Een kort verslagje en tip voor de DE scheerders.  Na jaren gebruik van de personna blue-lab mesjes op de gok maar eens een nieuw merk gaan proberen.
Ik kan niet ontkennen dat het de prijs van de mesjes was die me opviel  ( 50 mesjes voor net over de  € 5,- ).   Alhoewel ik nogal merktrouw ben en de personna "s me redelijk bevielen toch maar eens de blue max besteld . Wat ik er na 2 weken gebruik over kan zeggen :

Scherpte               :   vrij goed en vergelijkbaar met de personna "s .
Coating                 :   goed.  In het begin moest ik echt kijken of ik m"n  krabbertje wel op de 9 had ingesteld.
Duurzaamheid :   goed.   Nog niet echt kunnen kijken tot hoeveel scheerbeurten het aangenaam blijft maar voor mij lijken ze iets duurzamer dan de personna "s .

Ik heb met de mesjes totaal geen last gehad van  "razor-burn"   of onverwachte snijpartijen .  Kortom voor mij een goed mesje voor een zeer goede prijs.

Groet Sixties .

• I like it 3

• 2 months later...
  • ChrisVanMeer changed the title to Ervaring met Super Max - Blue Diamond mesjes
Sixties. schreef op 14-8-2018 om 21:07:

Dag medescheerders ,

Een kort verslagje en tip voor de DE scheerders.  Na jaren gebruik van de personna blue-lab mesjes op de gok maar eens een nieuw merk gaan proberen.
Ik kan niet ontkennen dat het de prijs van de mesjes was die me opviel  ( 50 mesjes voor net over de  € 5,- ).   Alhoewel ik nogal merktrouw ben en de personna "s me redelijk bevielen toch maar eens de blue max besteld . Wat ik er na 2 weken gebruik over kan zeggen :

Scherpte               :   vrij goed en vergelijkbaar met de personna "s .
Coating                 :   goed.  In het begin moest ik echt kijken of ik m"n  krabbertje wel op de 9 had ingesteld.
Duurzaamheid :   goed.   Nog niet echt kunnen kijken tot hoeveel scheerbeurten het aangenaam blijft maar voor mij lijken ze iets duurzamer dan de personna "s .

Ik heb met de mesjes totaal geen last gehad van  "razor-burn"   of onverwachte snijpartijen .  Kortom voor mij een goed mesje voor een zeer goede prijs.

Groet Sixties .

Zie hier.

Slecht mesje!

• I like it 1

Sixties. schreef op 22-11-2018 om 12:10:

ATT Windsor, 

Je hebt helemaal gelijk .      Super Max -  Blue Diamond - titanium coated .    (mss kan de moderator de aanhef aanpassen ? )

Grt  Sixties.

Je mag ook ‘Robert’ zeggen hoor ! ?

De ‘Super Max-Blue Diamond-Titanium Coated’ is nou net de enige uit de 100 verschillende mesjes waar ik nou net geen ervaring mee heeft.

Ik zal dit mesje nog is een keertje op de kop tikken, en ‘het’ dan gaan beleven.

• 1 month later...