Sixties. Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Dag medescheerders , Een kort verslagje en tip voor de DE scheerders. Na jaren gebruik van de personna blue-lab mesjes op de gok maar eens een nieuw merk gaan proberen. Ik kan niet ontkennen dat het de prijs van de mesjes was die me opviel ( 50 mesjes voor net over de € 5,- ). Alhoewel ik nogal merktrouw ben en de personna "s me redelijk bevielen toch maar eens de blue max besteld . Wat ik er na 2 weken gebruik over kan zeggen : Scherpte : vrij goed en vergelijkbaar met de personna "s . Coating : goed. In het begin moest ik echt kijken of ik m"n krabbertje wel op de 9 had ingesteld. Duurzaamheid : goed. Nog niet echt kunnen kijken tot hoeveel scheerbeurten het aangenaam blijft maar voor mij lijken ze iets duurzamer dan de personna "s . Ik heb met de mesjes totaal geen last gehad van "razor-burn" of onverwachte snijpartijen . Kortom voor mij een goed mesje voor een zeer goede prijs. Groet Sixties . 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Dank je wel voor een recensie met een voor mij onverwachte uitkomst. Altijd leuk. Overigens: Scheerbrand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted November 14, 2018 Share Posted November 14, 2018 Bedankt voor de recensie, maar van Blue-max heb ik nooit gehoord. Bedoel je misschien Super-Max ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sixties. Posted November 22, 2018 Author Share Posted November 22, 2018 ATT Windsor, Je hebt helemaal gelijk . Super Max - Blue Diamond - titanium coated . (mss kan de moderator de aanhef aanpassen ? ) Grt Sixties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 Sixties. schreef op 14-8-2018 om 21:07: Dag medescheerders , Een kort verslagje en tip voor de DE scheerders. Na jaren gebruik van de personna blue-lab mesjes op de gok maar eens een nieuw merk gaan proberen. Ik kan niet ontkennen dat het de prijs van de mesjes was die me opviel ( 50 mesjes voor net over de € 5,- ). Alhoewel ik nogal merktrouw ben en de personna "s me redelijk bevielen toch maar eens de blue max besteld . Wat ik er na 2 weken gebruik over kan zeggen : Scherpte : vrij goed en vergelijkbaar met de personna "s . Coating : goed. In het begin moest ik echt kijken of ik m"n krabbertje wel op de 9 had ingesteld. Duurzaamheid : goed. Nog niet echt kunnen kijken tot hoeveel scheerbeurten het aangenaam blijft maar voor mij lijken ze iets duurzamer dan de personna "s . Ik heb met de mesjes totaal geen last gehad van "razor-burn" of onverwachte snijpartijen . Kortom voor mij een goed mesje voor een zeer goede prijs. Groet Sixties . Zie hier. Slecht mesje! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 Sixties. schreef 1 uur geleden: (mss kan de moderator de aanhef aanpassen ? ) Bij deze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Sixties. schreef op 22-11-2018 om 12:10: ATT Windsor, Je hebt helemaal gelijk . Super Max - Blue Diamond - titanium coated . (mss kan de moderator de aanhef aanpassen ? ) Grt Sixties. Je mag ook ‘Robert’ zeggen hoor ! ? De ‘Super Max-Blue Diamond-Titanium Coated’ is nou net de enige uit de 100 verschillende mesjes waar ik nou net geen ervaring mee heeft. Ik zal dit mesje nog is een keertje op de kop tikken, en ‘het’ dan gaan beleven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartmen Posted January 11, 2019 Share Posted January 11, 2019 Ik heb ze ook gehad. Zijn minder dan de platinum. Voor mij zijn ze twee keer niks. Vind 5 euro voor 50 nog wel duur trouwens.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts