Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dag medeliefhebbers van het "moderne"  scheren .   Als liefhebber van 50-er en 60-er jaren voorwerpen kon het scheren met net zo n krabbertje
als m n vader gebruikte niet uitblijven.  De druppel daarbij was op een gegeven moment het weggooien van het zoveelste plastic apparaat  . .
Op zoek dus naar m n eerste Gillette adjustable.  Daarna op zoek naar de "fatboy"   uitvoering .  Alle twee nu in m n bezit maar de "slim"   blijft zondermeer mijn favoriet.  Dan begint de koorts en leek het scheren met open mes me de meest Op het moment efficiënte manier om m"n gezicht  echt  helemaal  zo glad als een biljartbal te krijgen.
Na jaren zoeken en proberen een open mes echt super scherp te krijgen eigenlijk een beetje de moed opgegeven en iedere dag met plezier met de slim DE .
Toch  . .   het blijft knagen en via aanmelding op deze site toch maar weer eens een poging  in de zoektocht naar een geslaagd scheren met het open scheermes.
Voor velen een misschien herkenbaar streven en verhaal . Ik ga me in ieder geval eens o m n gemak inlezen op deze site.

• I like it 1
  • 2 months later...