Chiel Posted August 12, 2018 Posted August 12, 2018 Even voorstellen ik ben chiel, Eigenlijk helemaal niet van het posten van berichten Door nat te gaan scheren (vroeger ook gedaan ) minder afval in het milieu en de natuurlijke beleving Heb behoefte aan consuminderen en meer zelf redzaam zonder stroom elke dag Niet dat ik op geitenwollen sokken leef Maar wel vind dat wij als samenleving te ver van onze basis vervreemd raken Scheren kan een rustmoment zijn en een beleving en deze ben ik van plan in te bouwen in mijn huidige levensstijl Heb een tweedehands krabbertje gekocht op marktplaats En van daaruit eens kijken hoe het vorderd Om te beginnen met een open mes van 100 euro leek me geen slim plan
ChrisVanMeer Posted August 12, 2018 Posted August 12, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
pern Posted August 12, 2018 Posted August 12, 2018 Welkom en kijk binnenkort hier op de markt. Voor weinig geld goede producten.Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
koenfucius Posted August 12, 2018 Posted August 12, 2018 WelkomVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
talibeard Posted August 13, 2018 Posted August 13, 2018 Welkom Chiel en veel scheer- en leesplezier toegewenst. Minder afval produceer je zeker met een krabbertje; in 10 jaar tijd is mijn blikje voor gebruikte mesjes nog lang niet vol en bovendien prima te recyclen. Daar staat tegenover dat ik bang ben dat ik door al mijn aankopen dan wel weer het nodige verpakkingsmateriaal verbruikt heb......
Marcel Posted August 14, 2018 Posted August 14, 2018 Welkom Chiel! Consuminderen gaat velen van ons hier wat minder goed af dan oorspronkelijk waarschijnlijk de bedoeling was bij klassiek scheren ? 1 1
onno Posted August 14, 2018 Posted August 14, 2018 Welkom, al het geld gaat hier naar voorraad zepen en messen. Dat leidt dan niet tot andere -verspillende- uitgaven ...? 1
Chiel Posted August 14, 2018 Author Posted August 14, 2018 In ieder geval een hartelijk welkom waarvoor dank aan allen Zal mezelf eens aan de scheerbeurt van de dag gaan wagen
Recommended Posts