Eric Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 Iemand ervaringen met deze scheerzepen? heb enige tijd op het forum gezocht maar kom niet verder dan verwijzingen naar SvdD waarin men de krabber gebruikt maar over de zeep weinig te vinden! de zepen zouden erg lekker ruiken en erg "slick" zijn, dus kom maar met die ervaringen!!!
Dajd94 Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 Ik ben hier ook benieuwd naar! Bij Maggard helaas niet te verkrijgen. Onlangs positieve geluiden gehoord over PAA Cavendish. Dit zou de heerlijke geur van pijptabak hebben.
peto Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 Ik gebruik vaak de PAA zepen. Ik heb de CaD en de Malbolge momenteel. De Harvest Moon is inmiddels op. De zepen vind ik erg goede eigenschappen hebben. Ruikt lekker en duidelijk aanwezig. Zeep heeft behoorlijk glijdend vermogen en lekker na-gevoel. Ook de aftershave colognes van PAA zijn erg goed. De geur is redelijk sterk en blijft bij mij werkelijk de hele dag aanwezig. Daar staan ze ook bekend om. Helaas is in Nederland niet het hele assortiment verkrijgbaar, slechts een klein deel. The Alphamen verkoopt ze. 1
FvL Posted August 9, 2018 Posted August 9, 2018 Ik heb de CaD, erg prettige zeep. Zou de geur van een klassieke Amerikaanse Barbershop moeten hebben, maar mist voor mij beetje een "wouw" factor. Wil er zeker nog wel een proberen, maar ga dan wel voor een andere....
guy1307 Posted August 17, 2018 Posted August 17, 2018 Ik heb een tiental PAA zepen en aftershave - colognes. Ben er ze er tevreden over en daarom staan ze bij mij ook bovenaan we lijst van zepen en vooral het “blijven hangen” van de geur van de aftershave -colognes 1
onno Posted August 18, 2018 Posted August 18, 2018 Ik heb 1 zeep en as van PA en dat is de zeep met de fantastische naam Plaque Dokter. Helaas ben ik niet geheel tevredden over geur en mis ook wow effect van zeep. kortom de zeep en as liggen te verstoffen.
guy1307 Posted August 18, 2018 Posted August 18, 2018 Ik heb 1 zeep en as van PA en dat is de zeep met de fantastische naam Plaque Dokter. Helaas ben ik niet geheel tevreden over geur en mis ook wow effect van zeep. kortom de zeep en as liggen te verstoffen.Die plague doctor is van Razorock Onno
onno Posted August 18, 2018 Posted August 18, 2018 guy1307 schreef 3 uur geleden: Die plague doctor is van Razorock Onno Oeps, foutje
Tjoolder Posted November 18, 2018 Posted November 18, 2018 Ik heb de harvest moon goede eigenschappen. Lekker vettig. Qua geur vind ik hem lekker. Vind het zonder meer bij de betere zepen. Geen as misschien ooit....
Recommended Posts