Scoozy Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Hallo, Aangezien ik hier niets over terugvind in Crème/zepen wou ik graag dit draadje openen naar de ervaringen over deze zeep en eventueel aanbevelingen. Mvg Scoozy
Jan83 Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Zoek maar eens op "Oleo" op dit forum. Er zijn meerdere forumleden die een exemplaar van deze zeepmaker hebben en de ervaringen hiermee zijn heel goed, voor zover ik weet.
Hanskoning Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Ik heb de Montrose Beach (gehad) en de Very Cherry. De Montrose vond ik opgeschuimd te zoet ruiken dus die bevindt zich nu in het oosten des lands. En de Very Cherry doet zijn naam geheel eer aan want een heerlijk sterke kersengeur. Het schuim is daarnaast topkwaliteit dus met recht een fantastische scheerzeep. 1
Kingjack Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Inderdaad goede zeep met sterke geuren. De very cherry is een van mijn favoriete zepen. 1
efsk Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Van mij mag dat onderschrift van je wel in een iets kleinere lettergrootte @Scoozy
Scoozy Posted August 4, 2018 Author Posted August 4, 2018 Speciaal voor jou heb ik dit aangepast btw ik heb ook last van de warmte 1
Gillette-54 Posted August 16, 2018 Posted August 16, 2018 Ik heb deze: Oleo Soapworks El Caballero + balm Empire + balm Fiera + balm Irving Park + balm Melonade + balm Montrose Beach + balm Northelry Island + balm Pucker + balm Rush Street + balm Windy City + balm
Recommended Posts