Ga naar inhoud
Men

Dassenhaar scheerkwast drogen

Aanbevolen reacties

Het maakt ook nogal wat uit hoe dicht de das haren in de knot staan. Mijn Shavemac met flinke dichtheid heeft na 24 uur de kern echt nog niet droog. De veel lossere Maseto is na een dag wel droog. Mijn kwasten drogen in de badkamer, en die is verwarmd en goed geventileerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een yaqi tuxedo 26 mm en die is rechtopstaand de volgende morgen droog. Ik scheer me meestal na werktijd (rond een uur of 5 kom ik onder de douche vandaan) dus dat is wel vlot dan....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het eens wat geprobeerd, gisteren was hij rechtopstaand na 24 hartstikke droog.
Na het scheren weer hangend weggezet, en nu is hij weer niet droog na iets meer dan 24 uur.
Lijkt toch beter de drogen als ie rechtop staat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hangt ook een beetje af van de locatie waar je ze laat drogen Rolf.. doe je dit in de badkamer of in een goed geventileerde ruimte.. heb je ze de zelfde nazorg gegeven.. enz..

Mooist vergelijk je het als je 2 de zelfde kwasten hebt die je op het zelfde tijdstip wegzet dan wel hangt. Maar denk dat dat als je 2 gelijkwaardige kwasten naast elkaar zet dat er nog verschil tussen zit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was dezelfde kwast

Zelfde plek, andere dag

Tuurlijk en erg beperkt experiment maar het verschil is toch wel merkbaar.

Heb m net weer staand opgeborgen, kijken wat er deze keer gebeurt ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.