Men Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Hallo allemaal! Thanks dat ik op dit forum mag komen kijken. Ik scheer al vele jaren nat, eerst Gilette Fusion, toen Mach 3. Sinds een half jaar ben ik me gaan verdiepen (vooral op Engelstalige YouTube Channels en fora) in écht klassiek nat scheren voor het plezier, de mooie producten, minder irrritatie en goedkope mesjes (het geld geef je vervolgens weer uit aan andere mooie producten). Even wennen om alle termen weer in het Nederlands uit te drukken. Mijn gear tot nu toe: Shavers: Rockwell 6S, Leresche 51 vintage Kwast: Kent BK12, merkloze varkenshaar kwast voor dagelijks gebruik Zeep: Proraso Green (zowe zeep als crème voor reizen), Mitchells Wool Fat (onder naam Kent) Mok: Kent scheermok (niet meer in productie) Mesjes: Rockwell en Voshkod AS: Clinique after shave balm, Nivea 2 phase aftershave Hoop op dit forum mooie andere producten te leren kennen en vooral te kijken waar ik die het beste kan aanschaffen, zoals Stirling Soap, SoapCommander en RazoRock.
ChrisVanMeer Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Men Posted July 29, 2018 Author Posted July 29, 2018 Ik ben een belangrijk product vergeten te noemen: De Vergulde Hand aluin!
Men Posted July 29, 2018 Author Posted July 29, 2018 @Snuff Thanks! Zorgvuldig uitgezocht na lezen van een hoop reviews.
Hanskoning Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Men schreef 3 uur geleden: Even wennen om alle termen weer in het Nederlands uit te drukken. Hartelijk welkom hier en bij bovenstaande zullen we je even helpen. Men schreef 3 uur geleden: Mijn gear (scheergerei) tot nu toe: Shavers: (krabbers) Rockwell 6S, Leresche 51 vintage Kwast: Kent BK12, merkloze varkenshaar kwast voor dagelijks gebruik Zeep: Proraso Green (groen) zowe zeep als crème voor reizen), Mitchells Wool Fat (onder naam Kent) Mok: Kent scheermok (niet meer in productie) Mesjes: Rockwell en Voshkod AS: Clinique after shave balm, Nivea 2 phase aftershave Hoop op dit forum mooie andere producten te leren kennen en vooral te kijken waar ik die het beste kan aanschaffen, zoals Stirling Soap, SoapCommander en RazoRock. Zoek eens op Maggard daar vind je veel diverse zeepmerken. 2
Men Posted July 29, 2018 Author Posted July 29, 2018 Dank! Maggards heb ik gezien. Hebben wel SoapCommander, maar geen Stirling. Weet je wat je hier aan verzendkosten betaalt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Harkos Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 @Men Maggards geen Stirling???? Even beter kijken. Lage verzendkosten en declareren pakjes naar NL altijd onder de $20!
koenfucius Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 WelkomVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
CobraX Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Welkom! Men schreef 1 uur geleden: Dank! Maggards heb ik gezien. Hebben wel SoapCommander, maar geen Stirling. Weet je wat je hier aan verzendkosten betaalt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Als je naar het winkelmandje gaat op de Maggard Razors website, dan kun je de verzendkosten laten berekenen alvorens af te rekenen. 1
Men Posted July 29, 2018 Author Posted July 29, 2018 [mention=1219]Men[/mention] Maggards geen Stirling???? Even beter kijken. Lage verzendkosten en declareren pakjes naar NL altijd onder de $20!Sorry, verkeerd vermeld. Misschien ging het om A&E zeep. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
Recommended Posts