Jump to content

Movember

decraew

Recommended Posts

Hoi,

Ik weet niet of dit hier reeds ergens gepost is, in elk geval hier gaat ie:

http://straightrazorplace.com/benewww.lux-area/102686-movember.html#post1222447

De tekst:

Hoi mannen !!

Op 26-10-13 gaan wij Rolf en Sylvia scheren op de authentieke manier met het open mes , scheerschuim , warme doeken en een geweldige olie gezichtsmassage !

Wij scheren voor Movember Nederland dit kost jou 10,- euro dit bedrag word gedoneerd en gebruikt voor de onderzoeken van teelbalkanker en prostaat kanker bij mannen .

Kijk anders even op de website van Movember Nederland : Movember Nederland - Home

En zoek ons op onder de naam Sylvia’s Haarmode vd Gragt .

Komen jullie ook ??? Op 26-10-13 !! Vanaf 10.00 uur

Bel voor een afspraak of loop de dag zelf vrijblijvend binnen .

Je donatie is via de website van Movember ook heel erg welkom .

Steun ons en kom scheren en steun de onderzoeken naar kanker bij mannen .

Groet Sylvia en Rolf

Nieuwe Karselaan 48

1182 BR Amstelveen

020-6414324

Ik doe het niet, een snor vind ik iets te jaren 80. En een snor met iets meer er om heen dan heb ik zo'n lange fase dat het er niet uit ziet waar ik door heen moet en ik heb ook geen zin om het uit te leggen aan iedereen (wat moet, want het idee is dat je er geld mee ophaald)

Het idee op zich vind ik best leuk en het initiatief goed.

Niets mis met een snor. Ik heb hem al zolang hij wil groeien. Ziet er nu zo uit als die van Froop :) of is dat een foto geleend van het www. (Tom Selleck) Mijn vrouw heeft er geen problemen mee.

• 3 weeks later...

Ik steun de aktie en ga een maand lang mijn snor laten staan. Morgen (31 oktober) scheer ik het voor de laatste keer voor de komende maand. Wel ben ik van plan om er iedere dag een foto van te nemen en er aan het eind een collage van te maken.

Succes voor de andere deelnemers.

Ik snap het eigenlijk niet zo heel erg goed.

Wat bereik je ermee?

Wil best me snor laten staan... maar krijgen ze op die manier geld binnen?

Dat moet ik zeker ook zelf regelen?

Dan kan ik toch net zo goed gewoon geld regelen, dan heeft die snor toch geen meerwaarde?

Of is het om gesprekjes te beginnen? "Oh waarom heb jij opeens een snor", "Ja je weet toch, Movember, actie blabla".

Ik denk dat onderhand iedereen wel weet wat Movember is en waar dat voor staat.

Dus, wat is het nut?

Ik zag HumbertoTan vanmorgen in een of ander programma op uitzending gemist. Bij hem staat het echt niet, hij krijgt dan een heel ander gezicht. Ik vind het wel goed dat hij het doet hoor, als BN'er heeft het ook wat meer effect natuurlijk.

• 2 weeks later...