Dajd94 Posted July 24, 2018 Posted July 24, 2018 Hallo allen, Bij deze wil ik me graag voorstellen. Lees al een tijdje met veel interesse mee. Heb hier al veel opgestoken. Zelf heb ik tot nu toe geschoren met een Gilette Fusion. Nog niet echt traditioneel dus. Wel gebruik ik al geruime tijd een kwast en verschillende zepen, wat tot nu toe zeer goed bevalt. Omdat ik de cartridgemesjes erg duur vind en daarnaast moeilijk schoon te houden, heb ik vandaag een Leaf Razor gekocht. Een nieuw concept uit de VS wat me wel interessant lijkt. Zie ook hun website: https://leafshave.com/ Ik hoop hier nog veel op te steken en wellicht zelf ook wat bij te dragen. Groeten, Dirk
ChrisVanMeer Posted July 24, 2018 Posted July 24, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Loei Posted July 24, 2018 Posted July 24, 2018 Welkom! Die Leaf Razor had ik nog nooit van gehoord, wel een leuke vondst. Waarschijnlijk ga je nog wel over op een krabber.
koenfucius Posted July 24, 2018 Posted July 24, 2018 WelkomVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Moods Posted July 24, 2018 Posted July 24, 2018 Welkom! Die Leaf heb ik ook al wel eens bekeken (online welteverstaan). Toentertijd is de keuze op een "gewone" krabber gevallen, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe zoiets nou scheert.
Madman Posted July 24, 2018 Posted July 24, 2018 Welkom hier en veel plezier!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denko Posted July 25, 2018 Posted July 25, 2018 Welkom, En laat weten hoe die werkt. Die leaf is nog niet echt bekend hier in NL.
Harkos Posted July 25, 2018 Posted July 25, 2018 Welkom en veel scheer plezier. Wat voor mesjes gaan in die Leafe?
Dajd94 Posted July 25, 2018 Author Posted July 25, 2018 @Harkos in de Leaf kunnen alle gewone DE-mesjes, maar dan door de helft gebroken. Je kunt kiezen of je 1, 2 of 3 halve mesjes wilt gebruiken, afhankelijk van de vraag hoe agressief/effectief je het wilt hebben. Ik wil de komende tijd wel het een en ander aan verschillende DE-mesjes gaan proberen.
mhharsta Posted July 25, 2018 Posted July 25, 2018 Welkom Dirk. Het zou leuk zijn als je eens wat duidelijke foto’s van de Leaf kunt plaatsten!
Recommended Posts