Jump to content

Recommended Posts

Posted

Iemand nog een adresje voor Kai DE mesjes, waar ik ze de vorige keer had besteld zijn ze uitverkocht.

Posted
Hanskoning schreef 3 minuten geleden:

Ik heb ze ooit van Ebay afgehaald even snel voor je gekeken maar daar zijn ze nu afgrijselijk duur. 

Inderdaad dat had ik ook gezien Hans daarom ook mijn vraag ;)

• I like it 1
Posted

Chris had er 50 of 100 willen nemen dat was afhankelijk van de prijs, laat me even per PM weten of je wat hebt hoeveel en natuurlijk hoeveel je ervoor wilt hebben.

Alvast bedankt Chris

Posted
Iemand nog een adresje voor Kai DE mesjes, waar ik ze de vorige keer had besteld zijn ze uitverkocht.

Ik koop ze via E bay bij open-razor in Polen. Tot nu toe de goedkoopste die ik weet.
Posted
Harkos schreef 10 uur geleden:
Kamp schreef 18 uur geleden:

Ik koop ze via E bay bij open-razor in Polen. Tot nu toe de goedkoopste die ik weet.

Weet ik Harrie daar zijn ze uitverkocht, maar heb hem een email gestuurd en hij zeg dat hij ze midden augustus nieuwe voorraad krijgt.

denk dat dit draadje wel dicht kan

• Haha 1
  • 6 months later...
  • 4 years later...
Posted

Ben nog steeds wat verschillende mesjes aan het proberen in mn Tatara. Gister de Kai. Die paste niet... Nog niet eerder meegemaakt. Komt dat bij anderen bekend voor?

• I like it 1
Posted

Kai heeft krappe toleranties, ik heb ook wel eens gehad dat het mesje moeilijker in een krabber paste. Welke weet ik niet meer..

Sowieso is het Kai mesje net wat breder.

• I like it 3
Posted
22 uren geleden, jampot zei:

Ben nog steeds wat verschillende mesjes aan het proberen in mn Tatara. Gister de Kai. Die paste niet... Nog niet eerder meegemaakt. Komt dat bij anderen bekend voor?

Kai wordt met hele nauwe speling gemaakt. Past echter in elke krabber, hoor.

Nog nooit een issue mee gehad…

• I like it 1