Kamp Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Iemand nog een adresje voor Kai DE mesjes, waar ik ze de vorige keer had besteld zijn ze uitverkocht.
Hanskoning Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Ik heb ze ooit van Ebay afgehaald even snel voor je gekeken maar daar zijn ze nu afgrijselijk duur.
Kamp Posted July 20, 2018 Author Posted July 20, 2018 Hanskoning schreef 3 minuten geleden: Ik heb ze ooit van Ebay afgehaald even snel voor je gekeken maar daar zijn ze nu afgrijselijk duur. Inderdaad dat had ik ook gezien Hans daarom ook mijn vraag 1
ChrisVanMeer Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Hoeveel zou je er willen, Wim? Misschien dat ik nog wel een voorraadje heb liggen.
Kamp Posted July 20, 2018 Author Posted July 20, 2018 Chris had er 50 of 100 willen nemen dat was afhankelijk van de prijs, laat me even per PM weten of je wat hebt hoeveel en natuurlijk hoeveel je ervoor wilt hebben. Alvast bedankt Chris
Harkos Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Iemand nog een adresje voor Kai DE mesjes, waar ik ze de vorige keer had besteld zijn ze uitverkocht.Ik koop ze via E bay bij open-razor in Polen. Tot nu toe de goedkoopste die ik weet.
Kamp Posted July 21, 2018 Author Posted July 21, 2018 Harkos schreef 10 uur geleden: Kamp schreef 18 uur geleden: Iemand nog een adresje voor Kai DE mesjes, waar ik ze de vorige keer had besteld zijn ze uitverkocht. Ik koop ze via E bay bij open-razor in Polen. Tot nu toe de goedkoopste die ik weet. Weet ik Harrie daar zijn ze uitverkocht, maar heb hem een email gestuurd en hij zeg dat hij ze midden augustus nieuwe voorraad krijgt. denk dat dit draadje wel dicht kan 1
shadowman12 Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Alpha Men heeft ze: https://www.thealphamen.nl/categorie/scheren/scheermessen/double-edge-blades/?mode=grid&limit=24&sort=asc&max=80&min=0&sort=asc&brand=1759202 Ik wil ze zelf via ebay gaan kopen in een groter aantal: https://ebay.us/FLfIA5
Kingjack Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Als je wilt heb ik er nog wel 50 voor je, 100 misschien ook wel.
jampot Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Ben nog steeds wat verschillende mesjes aan het proberen in mn Tatara. Gister de Kai. Die paste niet... Nog niet eerder meegemaakt. Komt dat bij anderen bekend voor? 1
JaapN Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Wat is er anders aan die Tatara? mesje past in al mijn krabbers. 2
Tjebbe Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Kai heeft krappe toleranties, ik heb ook wel eens gehad dat het mesje moeilijker in een krabber paste. Welke weet ik niet meer.. Sowieso is het Kai mesje net wat breder. 3
shaving architect Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 22 uren geleden, jampot zei: Ben nog steeds wat verschillende mesjes aan het proberen in mn Tatara. Gister de Kai. Die paste niet... Nog niet eerder meegemaakt. Komt dat bij anderen bekend voor? Kai wordt met hele nauwe speling gemaakt. Past echter in elke krabber, hoor. Nog nooit een issue mee gehad… 1
Recommended Posts