Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb in mijn korte nat scheerders leven een nieuwe liefde ontdekt, de Omega pro 48 varkens kwast. Ik heb inmiddels een arsenaaltje van 12 syntheten opgebouwd, welke ik geweldig vind, maar de Omega is toch fijner. Heerlijk zacht, vanaf de eerste scheerbeurt, maar toch een ander gevoel bij het kopsoppen. Iets meer massage gevoel het enige nadeel is dat het handvat hol is. Top kwast!71f9b9e9b826cb1b8c44b24ebb9a2e98.jpg

• I like it 1
Posted

Bij veel omega kwasten kun je de knot er met plug en al uittrekken, zonder zaken onherstelbaar te slopen. 

• I like it 1
Posted

De eerste keer al zacht en dan moeten de toppen nog splitsen wat normaal gesproken na een scheerbeurt of 20 á 30 gebeurd is. Dan beloofd wat. :)

Misschien een idee om Jan Zoethout voor een handvat te benaderen?

Trouwens zoek je echt heel zacht haar dan vind ik de 2 band Silvertip van Shavemac hiervoor een geschikte kandidaat,  dat is net of je je met zijde aan het strelen bent, misschien een idee voor de wat langere termijn in je scheerleven. 

• I like it 1
Posted

Ikvind juist het extra, mmhh, masserende? gevoel lekker. Ik had verwacht dat hij erg stug zou aanvoelen, maar dat valt mij 100% mee, en hij wordt alleen maar beter! Ik zou Jan graag willen contacten, maar gezien de recente aankopen liggen de echtscheidingspapieren volgens mij al ergens klaar...

• Haha 3
Posted
Hanskoning schreef 13 uur geleden:

De eerste keer al zacht en dan moeten de toppen nog splitsen wat normaal gesproken na een scheerbeurt of 20 á 30 gebeurd is. Dan beloofd wat. :)

Misschien een idee om Jan Zoethout voor een handvat te benaderen?

Bij Omega hoef je daar vaak niet zo lang op te wachten, al kun je pech hebben.

Dat masserende is iets wat iets wat ik ook waardeer en wat ik niet vind in syntheten en reguliere silvertips. Twee-band en goede varkentjes hebben daarom mijn voorkeur.

• I like it 2