Jeroen Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Bijzondere verkoop. Gillette in de aanbieding op MP in de bijzondere top-bottom uitvoering (om het maar een naam te geven). Een bijzonder speelse uitvoering is het wel :) 1
FvL Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Herinner me net dat ik ook eens zo een tech ben tegen gekomen op een markt, met mesje er nog in..... Leek op zich een veilige manier voor op reis, als je bijvoorbeeld niet zo'n handig beschermkapje hebt, en je een krabber zo in je toilettas gooit. Mmm toch even proberen, met oudere tech met middenbalk werkt dit niet lekker, maar met latere tech lijkt dit prima reis suggestie. Blad past precies in de omgekeerde bodem, en lijkt prima beschermd. Aargh, waar ben ik mee bezig, waarschijnlijk is domheid de betere verklaring? 3
Jeroen Posted July 17, 2018 Author Posted July 17, 2018 efsk schreef 22 uur geleden: Een thread over dit soort vondsten op b&b hier Dankje! Heb een aantal pagina's doorgescrolld en 'doorgelold' :) 't Is dan ook echt al een oud systeem.. als je dan zo'n stuk scheergerei vindt in het oude kistje van opa.. tjsa wat doe je dan? Googlen natuurlijk. Maarja, dan zie je zoiets en dan is het kiezen.. top.. bottom.?
Recommended Posts