ChrisVanMeer Posted July 11, 2018 Posted July 11, 2018 https://www.tayloroldbondst.co.uk/no50-collection-shaving-cream-bowl-150g-c2x25762627 Iemand al ervaring mee?
Hanskoning Posted July 11, 2018 Posted July 11, 2018 "Brand new" dus iets in mij zegt niet veel mensen.
ChrisVanMeer Posted July 11, 2018 Author Posted July 11, 2018 @Nienke heeft ze al wel te koop zie ik.
Nienke Posted July 12, 2018 Posted July 12, 2018 ja klopt! Heb hem al een paar weken staan. Lekker fris lucht je :D. Zal morgen een geuromschrijving plaatsen.
Nienke Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Duurde iets langer, maar hier is de omschrijving: Geuromschrijving zoals van de fabrikant:Een klassieke frisse geur.Topnoten: bergamot, mandarijn en cipres Middentonen: sinaasappelbloem, lavendel en oceanischeBasistonen: vetiver en houtachtige barnsteen Ik pakte de pot net uit de kast en mijn eerste gedachte was, ja als er ergens op een pot staat seabrees, of oceaan etc. etc. dan verwacht ik zo'n luchtje. Fris maar vol of rond van geur, beetje bloemig en iet wat zepig. Hij is sterker qua geur als de Platinum, waar ik erg blij mee ben. Die had van mij zeker wat sterker gemogen. De Bergamot en mandarijn haal ik er in het begin een beetje uit. Maar vooral de midden en lage tonen blijven goed in de neus hangen. Daardoor is wel een geurtje dat bij alle jaar getijden kan passen. Op zich niet verkeerd. 1
ChrisVanMeer Posted July 16, 2018 Author Posted July 16, 2018 Bedankt @Nienke! Lijkt me een lekkere geur.
Hanskoning Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Mandarijn en bloemig hij gaat toch niet de kant van Eton op Nienke? samen met de Lemon & Lime voor mij één van hun minste geuren. De Platinum daar heb je helemaal recht aan. Van een zeep met de naam Platinum had ik veel meer van verwacht maar zoals je zegt de geur is wel heel erg zwak en ook niet heel bijzonder maar uskaz, daarom mag hij hier vertrekken wel heeft hij natuurlijk het schuim zoals we van TOBS gewoon zijn namelijk zeer goed. Trouwens ze gaan dus wel degelijk met de -duurdere- tijd mee want deze is ook weer een stuk hoger geprijsd als hun klassieke geuren. Platinum en nu NO. 50 collection het klinkt veel sjieker dan Grapefruit of Rose en daar betaal je dus voor.
efsk Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Godverdomme Lemon & Lime ... Ik had het net verdrongen. 2
Hanskoning Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Dat vermoedde ik al Richard en dat kan natuurlijk niet. Wij als ervaren forum leden dienen de jonge lezertjes te blijven waarschuwen voor deze chemische bom. 1
Loei Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Klinkt als een erg interessante geur.. De Eton College vind ik ook nog steeds lekker, hoewel bijna op.
Harkos Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Godverdomme Lemon & Lime ... Ik had het net verdrongen.Begrijp ik goed, dat er iets mis mee is? 1 1
efsk Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Als je op vakantie gaat zet je voor vertrek een geopende pot op je deurmat. Gegarandeerd geen inbrekers. Soit, je komt zelf je huis ook nooit meer binnen, maar je kunt ook op alle slakken zout leggen. 2
Hanskoning Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Harkos schreef 3 uur geleden: efsk schreef op 16 juli 2018 om 19:59: Godverdomme Lemon & Lime ... Ik had het net verdrongen. Begrijp ik goed, dat er iets mis mee is? Néé hoor Harrie het is dat we bij elkaar over de vloer komen anders zou ik zeggen.......moet je ooit eens geprobeeerd hebben net zoals Monsavon, de Werfzeep, DamnGoodSoap enzv. 1
Robert79 Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Ben ook wel benieuwd naar deze. Ik ken al hun geuren, alleen de ‘pepermint en ‘no.50’ niet.
ArieMaiden Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Ik heb toevallig vorige week even aan deze geroken. Ik vond het wat op Tobs st.James lijken. Dat vind ik een fijne geur, maar omdat die al bij mij in de roulatie is, heb ik toen besloten om de no.50 te laten staan (en toen maar een pot Eton College gekocht)
Dajd94 Posted December 3, 2018 Posted December 3, 2018 Taylor komt weer net een nieuwe crème: Royal Forest. De naam en de geurnoten beloven veel goeds!
ChrisVanMeer Posted December 3, 2018 Author Posted December 3, 2018 En dat zijn: bergamot, appel, jasmijn, zwarte peper, amber en vanille
efsk Posted December 3, 2018 Posted December 3, 2018 Hanskoning schreef 8 minuten geleden: Groeit er vanille in een bos?? Ja.
Robert79 Posted December 3, 2018 Posted December 3, 2018 Dan ga ik maar weer is op onderzoek uit voor wat testertjes.
Hanskoning Posted December 3, 2018 Posted December 3, 2018 @efsk zijn bij mij in een zakkie donkerbruin en bedoeld voor taarten en zo. 1
mhharsta Posted December 3, 2018 Posted December 3, 2018 Vanillestokjes zijn flink aan de prijs momenteel. Lijkt me uit de omschrijving van de geur een lekkere zeep trouwens.
Eric Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 De geur No50 lijkt erg veel op de geur van de Jermyn street collection, wel lekker overigens.
Hanskoning Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 Mmmmmmm uskaz maar gisteren vonden Juan van Man and Shaving en ik elkaar in de gedachte dat de No 50 bijna overeenkomt met de geur van St. james.
Recommended Posts