Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb de mijne voorlopig 10 keer gebruikt en hij heeft niet meteen indruk gemaakt hier. De RazoRock Hawk V2 heeft al meer bewezen na 6 scheerbeurten.

• I like it 1
  • 1 year later...
Posted

Nog geen verdere info gevonden of dit een aluminium krabber wordt maar ik vrees van wel.

• Thanks! 1
Posted
1 uur terug, Levi zei:

Nog geen verdere info gevonden of dit een aluminium krabber wordt maar ik vrees van wel.

Het is een aluminium krabber helaas

• Thanks! 2
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Heb er ondertussen ook een, in messing variant. Op de website wordt tandpasta geadviseerd voor het reinigen, maar vandaag kwam ik tomaten ketchup tegen

Filmpje

• 3 years later...
Posted

Bij Karve gaan ze niet meer de orders produceren op aanvraag maar ze gaan terug batches maken zoals vroeger. Dus als iets op voorraad is kan je dit meteen kopen en verstuurd krijgen. Geen lange wachttijden voor producten die op voorraad zijn!

IMG_2665.jpeg

• I like it 3
  • Thanks! 1
Posted

@ Levi klopt, is al paar weken zo. Eerst de Bison in alu, afgelopen zag ik de Overlander (in messing en RVS) weer op voorraad. Goede zaak denk ik?

• I like it 1