CobraX Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Ik heb de mijne voorlopig 10 keer gebruikt en hij heeft niet meteen indruk gemaakt hier. De RazoRock Hawk V2 heeft al meer bewezen na 6 scheerbeurten. 1
ChrisVanMeer Posted October 15, 2021 Posted October 15, 2021 Ben er niet echt kapot van. Een Ti versie zou ik wel willen. 1
Levi Posted October 15, 2021 Posted October 15, 2021 Nog geen verdere info gevonden of dit een aluminium krabber wordt maar ik vrees van wel. 1
Jurre Posted October 15, 2021 Posted October 15, 2021 1 uur terug, Levi zei: Nog geen verdere info gevonden of dit een aluminium krabber wordt maar ik vrees van wel. Het is een aluminium krabber helaas 2
bartje-p Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Heb er ondertussen ook een, in messing variant. Op de website wordt tandpasta geadviseerd voor het reinigen, maar vandaag kwam ik tomaten ketchup tegen Filmpje
JvdK Posted February 6, 2022 Posted February 6, 2022 @ bartje-p alles met een zuurtje (azijn, citroen, yoghurt, cola etc) werkt, maar wel met mate! 2
Levi Posted April 3 Posted April 3 Bij Karve gaan ze niet meer de orders produceren op aanvraag maar ze gaan terug batches maken zoals vroeger. Dus als iets op voorraad is kan je dit meteen kopen en verstuurd krijgen. Geen lange wachttijden voor producten die op voorraad zijn! 3 1
bartje-p Posted April 3 Posted April 3 @ Levi klopt, is al paar weken zo. Eerst de Bison in alu, afgelopen zag ik de Overlander (in messing en RVS) weer op voorraad. Goede zaak denk ik? 1
Recommended Posts