Jump to content

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted
Kazuya17 schreef 55 minuten geleden:

? dankjewel voor de update.

Graag gedaan. Ik volg het dagelijks op, want ik wacht vol ongeduld op de RVS versie van de Karve.

• I like it 1
Posted
CobraX schreef 25 minuten geleden:

Graag gedaan. Ik volg het dagelijks op, want ik wacht vol ongeduld op de RVS versie van de Karve.

Wanneer word ie officieel uitgebracht ? 

Ikzelf vindt krabbers in RVS het mooiste.

Posted
Kazuya17 schreef 2 minuten geleden:

Wanneer word ie officieel uitgebracht ? 

Ikzelf vindt krabbers in RVS het mooiste.

Hij zou voor het einde van het jaar beschikbaar moeten zijn, maar het kon uitlopen (en bij hem weet je dan dat het hoogstwaarschijnlijk zal uitlopen). De eerste lading is trouwens voor bestaande klanten, dus ik val al meteen uit de boot.

Posted

Is die open kam onderplaat een schaalmodel van een bulldozer schep oid? ? Mijn hemel wat een grove vertanding.

• I like it 1
  • Haha 2
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Posted

Kreeg net reclame Email, de verkoop van de RVS Karve krabbers is gestart. Van de email:

How much does it cost?

Pricing is as follows:

complete razor, with one handle and one plate - CAD$210 / USD$160*

each additional SB or OC plate - CAD$50 / USD$38*

Zucht, eind van het jaar, niet eerder voor mij, echt eind van het jaar, absoluut niet eerder.... Ik beloof het, eerlijk! ??

unnamed (2).png

unnamed (1).png

unnamed.png

• I like it 2
Posted

Natuurlijk wil je ook mijn eerlijke mening Wilco ?

Wel als het scheerhoofd niet veranderd is leg er dan een liever een paar Eurootjes bij en koop 2 Gamechangers 0,84 heb je er één reserve (waarvoor weet ik ook niet maar vooruit) of leg wat geld bij en koop bijvoorbeeld een Level 2.  Charcoal.

Voor mij (maar dat is UEKAZ) was dit één van mijn minste  krabbers uit deze prijs categorie.

Posted
Hanskoning schreef 2 minuten geleden:

Natuurlijk wil je ook mijn eerlijke mening Wilco ?

Wel als het scheerhoofd niet veranderd is leg er dan een paar Eurobij en koop 2 Gamechangers 0,84 heb je er één reserve (waarvoor weet ik ook niet maar vooruit) of leg wat geld bij en koop een Level 2.  Charcoal.

Voor mij maar dat is UEKAZ was dit één van mijn minste  krabbers uit deze prijs categorie.

Ja ja, die laatste is onderweg naar me toe, dat zou op mijn handen gaan zitten wat makkelijker maken..

Posted

Voor eens ben ik het met Hans eens ? Ik heb de Karve met alle basisplaatjes gehad en die vertrok al snel weer naar andere oorden. De nieuwe komt via een smurfvriend uit the US hierheen voor probeersel dus ik laat je weten of er verschil is. 

Posted

Ik twijfel eigenlijk nog steeds om een B of C onderplaat te proberen.
Verder vind ik het een fraaie krabber, met mooie passingen en het greepje vind ik heel mooi.

• 2 months later...
Posted

Sinds 29 juli in mijn bezit:

• 3" handvat
  • bodemplaten: SB-C, SB-F, OC-C, OC-F
  • Inkwell houder
  • Karve Semois Valley scheerzeep sample

1IdLifg.png

• I like it 7
  • 2 months later...
Posted

De alu heb ik helaas gemist, maar ik heb de Karve nu in brass en RVS, met een E gesloten kam en een F open kam.

Mooie aanwinsten in de collectie naar mijn mening.

Zo te lezen hier moet ik ook maar op zoek naar andere recente midellen, nog nooit een Gamechanger of Charcoal  gezien.