CobraX Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Gratis verzendkosten dit weekend (code: KARVESHIP2018). 1
CobraX Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 Kazuya17 schreef 55 minuten geleden: ? dankjewel voor de update. Graag gedaan. Ik volg het dagelijks op, want ik wacht vol ongeduld op de RVS versie van de Karve. 1
Kazuya17 Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 CobraX schreef 25 minuten geleden: Graag gedaan. Ik volg het dagelijks op, want ik wacht vol ongeduld op de RVS versie van de Karve. Wanneer word ie officieel uitgebracht ? Ikzelf vindt krabbers in RVS het mooiste.
CobraX Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 Kazuya17 schreef 2 minuten geleden: Wanneer word ie officieel uitgebracht ? Ikzelf vindt krabbers in RVS het mooiste. Hij zou voor het einde van het jaar beschikbaar moeten zijn, maar het kon uitlopen (en bij hem weet je dan dat het hoogstwaarschijnlijk zal uitlopen). De eerste lading is trouwens voor bestaande klanten, dus ik val al meteen uit de boot.
Kazuya17 Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 Dankjewel, dan zien we het wel in volgend jaar. ? 1
Scoozy Posted December 17, 2018 Posted December 17, 2018 Voordeel de platen blijven compatibel zowel de Alu als de RvS versie
CobraX Posted December 20, 2018 Posted December 20, 2018 De eerste open kam bodemplaat (prototype). 1
CobraX Posted December 26, 2018 Posted December 26, 2018 Weer een kleine update i.v.m. de open kam versie.
Marcel Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 Is die open kam onderplaat een schaalmodel van een bulldozer schep oid? ? Mijn hemel wat een grove vertanding. 1 2
Tjebbe Posted April 24, 2019 Posted April 24, 2019 Nieuw materiaal, RVS in aantocht...Mooi, net wat andere inkerving 3
WilcoRoos Posted June 26, 2019 Posted June 26, 2019 Kreeg net reclame Email, de verkoop van de RVS Karve krabbers is gestart. Van de email: How much does it cost? Pricing is as follows: complete razor, with one handle and one plate - CAD$210 / USD$160* each additional SB or OC plate - CAD$50 / USD$38* Zucht, eind van het jaar, niet eerder voor mij, echt eind van het jaar, absoluut niet eerder.... Ik beloof het, eerlijk! ?? 2
Hanskoning Posted June 26, 2019 Posted June 26, 2019 Natuurlijk wil je ook mijn eerlijke mening Wilco ? Wel als het scheerhoofd niet veranderd is leg er dan een liever een paar Eurootjes bij en koop 2 Gamechangers 0,84 heb je er één reserve (waarvoor weet ik ook niet maar vooruit) of leg wat geld bij en koop bijvoorbeeld een Level 2. Charcoal. Voor mij (maar dat is UEKAZ) was dit één van mijn minste krabbers uit deze prijs categorie.
WilcoRoos Posted June 26, 2019 Posted June 26, 2019 Hanskoning schreef 2 minuten geleden: Natuurlijk wil je ook mijn eerlijke mening Wilco ? Wel als het scheerhoofd niet veranderd is leg er dan een paar Eurobij en koop 2 Gamechangers 0,84 heb je er één reserve (waarvoor weet ik ook niet maar vooruit) of leg wat geld bij en koop een Level 2. Charcoal. Voor mij maar dat is UEKAZ was dit één van mijn minste krabbers uit deze prijs categorie. Ja ja, die laatste is onderweg naar me toe, dat zou op mijn handen gaan zitten wat makkelijker maken..
Snuff Posted June 26, 2019 Author Posted June 26, 2019 Voor eens ben ik het met Hans eens ? Ik heb de Karve met alle basisplaatjes gehad en die vertrok al snel weer naar andere oorden. De nieuwe komt via een smurfvriend uit the US hierheen voor probeersel dus ik laat je weten of er verschil is.
Tjebbe Posted June 26, 2019 Posted June 26, 2019 Ik twijfel eigenlijk nog steeds om een B of C onderplaat te proberen.Verder vind ik het een fraaie krabber, met mooie passingen en het greepje vind ik heel mooi.
CobraX Posted September 2, 2019 Posted September 2, 2019 Sinds 29 juli in mijn bezit: 3" handvat bodemplaten: SB-C, SB-F, OC-C, OC-F Inkwell houder Karve Semois Valley scheerzeep sample 7
DannyVG Posted September 2, 2019 Posted September 2, 2019 @CobraX Van harte gefeliciteerd met je aankoop. Geen slechte krabber. Hopelijk heb je er veel plezier aan. 1
wimbouman Posted November 7, 2019 Posted November 7, 2019 De alu heb ik helaas gemist, maar ik heb de Karve nu in brass en RVS, met een E gesloten kam en een F open kam. Mooie aanwinsten in de collectie naar mijn mening. Zo te lezen hier moet ik ook maar op zoek naar andere recente midellen, nog nooit een Gamechanger of Charcoal gezien.
Tjebbe Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Heb nog een Game Changer .84 en een West Coast Shaving Hollywood (level 1, Charcoal samenwerking) stuur me een pm als je geïnteresseerd bent, @wimbouman
Kazuya17 Posted November 8, 2019 Posted November 8, 2019 Ik heb een Charcoal goods level 2 en 3 messing versie @wimbouman
Recommended Posts