ChrisVanMeer Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Abyss - 26mm Maggard 2-band dassen knot LavRonze - 24mm Declaration Grooming B5 dassen knot Fallout - 24mm APShaveCo Cashmere synthetische knot Southwest Acrylic - 24mm Maggard Timberwolf synthetische knot Black Gold - 24mm Maggard zilverspits dassen knot 3
efsk Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Mooi spul man. Wat zijn de verschillende haren in die dingen?
ChrisVanMeer Posted July 6, 2018 Author Posted July 6, 2018 Abyss heeft een 24mm Maggard 2-Band LavRonze heeft een 24mm Declaration B5 Fallout heeft een 24mm APS Cashmere Black Gold heeft een 24mm Maggard zilverspits
Marcel Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 De greepjes zijn niet helemaal mijn ding maar die knots zien er geweldig uit. Ben je nu in je eentje een club begonnen hier? Of gaat het om de complete club kwasten die van dit merk in jouw kast/winkel staat? ?
ChrisVanMeer Posted July 6, 2018 Author Posted July 6, 2018 Iemand moet altijd de eerste zijn in een club voordat deze begint te groeien
efsk Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Marcel schreef 45 minuten geleden: De greepjes zijn niet helemaal mijn ding maar die knots zien er geweldig uit. Meen je dat nou? Die LaVronze is echt ongenadig mooi hoor ...
Hanskoning Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Mee eens de Lavronze is mooi de overigen kunnen mij echter ook niet bekoren.
Marcel Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 efsk schreef 5 minuten geleden: Meen je dat nou? Die LaVronze is echt ongenadig mooi hoor ... Dat is wel de mooiste van het stel. Ik vind ze niet lelijk hoor en zie dat ze erg goed gemaakt zijn maar ik zou ze nooit kopen.
Ator razor Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Grappig, vind de black gold weer leuk. Komt goed uit, krijgen we ook geen ruzie als we de buit moeten verdelen ? 1
efsk Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 van mij mag de abyss ook, daarvan is alleen de naam niet goed. De Fallout vind ik de knot een beetje puntig. Geen idee trouwens wat APS Cashmere is, daar zou ik eens naar op zoek moeten.
ChrisVanMeer Posted July 7, 2018 Author Posted July 7, 2018 efsk schreef 9 uur geleden: Geen idee trouwens wat APS Cashmere is, daar zou ik eens naar op zoek moeten. Ik help je een handje. efsk schreef 9 uur geleden: van mij mag de abyss ook, daarvan is alleen de naam niet goed. Wat is er niet goed aan?
efsk Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 In mn jonge jaren teveel tijd doorgebracht met speed- en blackmetalfanaten, alsook veuls te veel slechte films gezien. Kan de term maar met moeite los zien van ee zekere kokervisie
Hanskoning Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 Het blijft helaas alleen bij de LaVronze die ik wel mooi vind Chris. Die Southwest doet me denken aan de pyama's ten tijde dat ik nog met een Hansopje rond liep die hadden ook al die gekleurde banen.
ChrisVanMeer Posted July 7, 2018 Author Posted July 7, 2018 Jij hoeft ze ook niet mooi te vinden @Hanskoning
efsk Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 Die vinnik ook ok, die SouthWest. Vraag me opeens af: waarom zijn die synthetische knotten niet in die gezellige kleurtjes verkrijgbaar?
ChrisVanMeer Posted July 7, 2018 Author Posted July 7, 2018 De "standaard" syntheet is ook wel "gezellig" van kleur Alleen hou ik niet zo van standaard.
CobraX Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 Abyss is echt waanzinnig mooi en Black Gold mag er ook best wezen. 1
Hanskoning Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 ChrisVanMeer schreef 1 uur terug: Jij hoeft ze ook niet mooi te vinden @Hanskoning Dat weet ik en doe ik ook niet en dat noemen we hier toch uekaz..
Hanskoning Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 Oude mannen zijn vaak conservarief en houden van traditie en ik behoor duidelijk tot die categorie.
CobraX Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 Denk dat een SynBad knot ook mooi zou zijn in het Abyss handvat.
Recommended Posts