meemai Posted October 5, 2013 Posted October 5, 2013 Hey vrienden, Ik zat eraan te denken al die scheermesjes, straights maar ook safeties, die allemaal uit Solingen komen. Het klinkt weliswaar als een bedevaartplaats voor de nat-scheerder. Ik woon 1 uur en 1 kwartier van Solingen af, al bij al zou ik er heen kunnen reizen, om daarna nog even naar Keulen te gaan en daar nog een krat Kölsch te kopen, bier dat enkel in Kölen wordt gebrouwen. Wat ik ook kan doen is naar Duitsland reizen, en daar ergens op een trein stappen, sinds Duitsland vlakbij ligt zal een treinstation ook niet ontbreken van mijn omgeving. Maar goed misschien zien er al eens mensen heen geweest of verhalen gehoord etc. Ik zou wellicht naar Revisor kunnen mailen en vragen of ik mag langskomen om te kijken naar hun waren. Wie weet sla ik er iets op de kop, maar ik kan het net zo goed laten komen per post als ik iets van hun site wil. Ik weet natuurlijk niet of zij ook nog andere dingen hebben. Wat denken jullie de moeite waard of niet?
talibeard Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 Heb je ook winkeladressen daar of wil je werkplaatsen gaan bezoeken? Bij dat laatste zul je toch van te voren een afspraak moeten zien te regelen, als het al lukt. Ik vraag me af of je niet beter in Keulen of zo op zoek kunt. Als je een toetje uit wilt zoeken kun je ook beter naar de supermarkt dan naar de melkfabriek...
Johan Posted October 6, 2013 Posted October 6, 2013 Solingen is een leuke stad (wel toeristisch) om eens rond te kijken, maar verwacht er geen voordeeltjes.
decraew Posted October 8, 2013 Posted October 8, 2013 Neen, het loont de moeite niet, tenzij je er de nodige mensen kent.
decraew Posted October 8, 2013 Posted October 8, 2013 Neen, het loont de moeite niet, tenzij je er de nodige mensen kent bij de fabrikanten.
Recommended Posts