Jump to content

nieuw handvat muhle kwast

Recommended Posts

goedenavond allen,

ik ben sinds een week in het bezit van een muhle stylo silvertip kwast.

lekkere kwast, alleen het handvat vind ik echt niks.

het is voor mij te dik, en de vorm vindt ik ook niet echt makkelijk mee te kloppen.

is er iemand die voor mij een handvat hiervoor kan maken? ik had nl al gezien dat de kwast zelf uit het handvat te schroeven is..

materiaal maakt nietzo veel uit, als het maar beter vasthoud dan het originele handvat.

groet sjors

• 1 month later...
sjors zonder sjimmie schreef op 22-6-2018 om 18:41:

goedenavond allen,

ik ben sinds een week in het bezit van een muhle stylo silvertip kwast.

lekkere kwast, alleen het handvat vind ik echt niks.

het is voor mij te dik, en de vorm vindt ik ook niet echt makkelijk mee te kloppen.

is er iemand die voor mij een handvat hiervoor kan maken? ik had nl al gezien dat de kwast zelf uit het handvat te schroeven is..

materiaal maakt nietzo veel uit, als het maar beter vasthoud dan het originele handvat.

groet sjors

Sorry ik ben de laatste tijd niet zo veel op het forum geweest (druk met mijn eigen trouwerij)

Maargoed, zoals Chris zegt zouden Jan en Ik wat voor je kunnen betekenen.

Kijk ander hier even tussen https://www.facebook.com/JandTCSP/ en mischien vindt je wel iets moois :D

@ChrisVanMeer @Marcel Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik onze facebook pagina even heb mee gepost voor een aantal voorbeeld (zo ja dan wil ik het wel weg halen)