Barbiere di Figaro Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Goed dat je je alweer kunt melden Hans! Laat Ron nog even zijn kans grijpen, je krijgt nog genoeg gelegenheden om hem de goede kant op te krijgen (zonder dat hij daarnaar luistert) 1 1
shadowman12 Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Hanskoning schreef 2 uur geleden: Wat een aardige woorden en wensen allemaal dus hierbij wil ik iederéén die mij een riem onder het hart heeft gestoken middels een post op het forum, via een PB, via een e-mail of telefonisch van harte bedanken. ? De enkele vrachtwagen is ingeruild voor vrachtwagenS maar dat wist ik van te voren dus ben ik meer dan moe zeg maar geheel uitgeteld. Maar het bedje thuis is heerlijk de verzorging door mevrouw Koning top dus het is gewoon even uitzingen. Beterschap en een goed herstel gewenst @Hanskoning
Snuff Posted May 13, 2019 Author Posted May 13, 2019 Barbiere di Figaro schreef 1 uur geleden: Laat Ron nog even zijn kans grijpen, je krijgt nog genoeg gelegenheden om hem de goede kant op te krijgen (zonder dat hij daarnaar luistert) hans zijn afwezigheid ...... het stapelt zich op behalve de Rocnell ....... 5 borstels ...... een aantal handvaatjes ....... mesjes ...... 2 krabbers ...... een terugval ? 2 3
Guest Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Snuff als Hans weer uit de lappenmand is staat hem de zware taak om je via therapie weer in het gareel te krijgen.
Snuff Posted May 13, 2019 Author Posted May 13, 2019 we gaan elkaar steunen, ik hou hem weg van de zepen en hij probeert me scheer etiquette bij te brengen
Kingjack Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Snuff schreef 2 uur geleden: we gaan elkaar steunen, ik hou hem weg van de zepen en hij probeert me scheer etiquette bij te brengen Dan moet je beter je best doen. Op de een of andere manier heeft Hans het voor elkaar gekregen om een lading zeep te bestellen.... 2 1 1
efsk Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 je moet het de man nageven: hij heeft zn prioriteiten op een rijtjje. 1 4
Hanskoning Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Kingjack schreef 15 uur geleden: Dan moet je beter je best doen. Op de een of andere manier heeft Hans het voor elkaar gekregen om een lading zeep te bestellen.... Zelfs in mijn huidige toestand heb ik nog het beste met mijn jonge bling bling vriend voor en dan zingen sommigen nog dat vriendschap een illusie is... 4
Snuff Posted May 14, 2019 Author Posted May 14, 2019 Kingjack schreef 16 uur geleden: Dan moet je beter je best doen. Op de een of andere manier heeft Hans het voor elkaar gekregen om een lading zeep te bestellen.... Na diepgaand onderzoek blijkt dat hij op de uitslaapkamer nogal moeilijk deed, de verpleegster heeft hem om van zijn gezeur af te zijn dan zijn iPad gegeven, die stond nog geopend op een niet nader bekende scheerwinkel en verdwaasd als hij was door de nasleep van de narcose wou hij naar ons forum surfen maar herhaalde pogingen om met zijn vinger een andere bladwijzer aan te tikken resulteerde in de volledig onbewuste, onbedoelde bestelling van een karrevoer zepen. Goh daar kan je toch niet kwaad om worden, hij had er totaal geen besef van. Alleen is de vraag wat komt er zijn richting uit? Cella? Arko? Euros? ? 4 3
efsk Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Nou, nu je het erover hebt Ron, ik heb effe rondgeinformeerd naar een extra koud zeeppie voor Hans om te helpen bij de recuperatie. Blijkt er een zeepmaker te zijn die een zeep wil maken, speciaal voor dit geval, nog veel kouder dan de Queen Charlottes Vostok! Jabonman gaf alleen wel aan dat dat alleen kan met amandelgeur. Zou Hans er blij mee zijn denk je? 2 5
Barbiere di Figaro Posted May 14, 2019 Posted May 14, 2019 Snuff schreef 1 uur geleden: Na diepgaand onderzoek blijkt dat hij op de uitslaapkamer nogal moeilijk deed, de verpleegster heeft hem om van zijn gezeur af te zijn dan zijn iPad gegeven, die stond nog geopend op een niet nader bekende scheerwinkel en verdwaasd als hij was door de nasleep van de narcose wou hij naar ons forum surfen maar herhaalde pogingen om met zijn vinger een andere bladwijzer aan te tikken resulteerde in de volledig onbewuste, onbedoelde bestelling van een karrevoer zepen. Goh daar kan je toch niet kwaad om worden, hij had er totaal geen besef van. Alleen is de vraag wat komt er zijn richting uit? Cella? Arko? Euros? ? Mooi die taal! Dus daarom heet die supermarkt Carrefour? 1 2
ehv Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 @WilcoRoos sterkte!Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk 1
WilcoRoos Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 (edited) De mobiliteits- discussie maar even hier naar toe verplaatsend, ik heb jaren geleden in België op een brokantemarkt (Antwerpen geloof ik) een stok gekocht, gewoon omdat ik hem mooi vond, die moet ik nu dus daadwerkelijk gebruiken, vind m een stuk mooier als het doorsnee gefrummel @Hanskoning, als je dan toch met zo een rot ding moet lopen.. Het handvat is overigens loei zwaar, dus ook nuttig als ik in Brommende oude mannen modus ben en een paar van die vermaledijde tieners wil wegjagen met hun pokke herrie, en weerstand hunner zijde mij nopen om wat gezond verstand in Puber hersenpannen te kloppen (Draagbare boomboxen en Bluetooth speakers hel en verdoemenis over wie die uitgevonden hebben!) Edited June 21, 2019 by WilcoRoos toevoeging informatie. 4
Hanskoning Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 Ik ben zelf al een stuk brocante dus mijn gloednieuwe stok is netjes aangepast in het ziekenhuis.......ach ben ik ook nog een beetje modern niet dan?.? 1
Harkos Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 Mooie stok, maar een ergonomisch verantwoorde greep is voor steun en belasting toch te preferen weet ik uit ervaring. Doe mij die maar, want ik kan weer met mooi en zonder steun[emoji1787]Harrie Kosses
WilcoRoos Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 Harkos schreef 58 minuten geleden: Mooie stok, maar een ergonomisch verantwoorde greep is voor steun en belasting toch te preferen weet ik uit ervaring. Doe mij die maar, want ik kan weer met mooi en zonder steun Harrie Kosses Daar ben ik me zeer van bewust, mede door de kramp in m'n hand als ik er lang mee loop, het is maar een hulpmiddel tot de R... Ro.... Nope kan het nog steeds niet zeggen.. tot het betere hulpmiddel er is, maandag of dinsdag. 1
Hanskoning Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 Zelfs de greep van mijn stokkie is zoals Harrie aangeeft ergonomisch verantwoord .....doet me denken aan zo’n mooi aluin blokkie dit sit ook had.? 2
Snuff Posted June 21, 2019 Author Posted June 21, 2019 lijkt meer op een orthopedisch zadel voor een dwergje ? 1 1 4
Recommended Posts