Jump to content

Recommended Posts

Posted
Hanskoning schreef 3 uur geleden:

Hééééé Snuffie wil je je voortaan wel effe ordentelijk bij me afmelden als je ongeoorloofd absent ben, nu heb ik een paar keer geen gehoor gekregen bij onze bijna dagelijkse optelefoneergesprek en dat kan natuurlijk niet. :evil:

Ik heb het nog geprobeerd maar Gerda liet me weten dat je op internet druk bezig was met kerstzepen inkopen en niet mocht gestoord worden ;-) 

roland schreef 1 uur geleden:

Ik ben ondertussen achter de oorzaak van de alsmaar stijgende ziektekosten... :5a24cf28f3742_EmojiSmiley-16: 

Ik ook, gisteren op de spoed zag ik een discussie tussen twee artsen, het kwam er op neer dat bepaalde patiënten van laat ons zeggen niet Belgische origine ieder weekend naar de spoed komen met klachten om zo het weekend warm en gezellig te kunnen doorbrengen. Daarnet trouwens een wel heel goed opgezet spelletje gezien. Kom ik langs het kanaal bij ons en zie een enorme hoeveelheid auto's staan met allemaal buitenlandse mensen, dacht hé hier is wat aan de hand, keer terug om een kijkje te nemen, komen opeens een aantal grote gesloten bestelwagens aanrijden, deuren gaan open en allemaal buitenlandse mensen met pak en zak die naar buiten komen. de geparkeerde auto's kwamen aanrijden, snel koffers open, alles erin en als een speer wegrijden. Nu kun je denken ik zou de politie gebeld hebben, nou echt niet, de twee laatste keren dat ik iets melde lieten ze de daders gaan omdat ze de confrontatie niet aandurfden maar gingen mij wel eens helemaal controleren of ik wel met alles in orde was. Zucht .....

• I like it 4
Posted
Hanskoning schreef 5 uur geleden:

Betrof onze kleindochter en dat is nog erger om mee te maken.............als het kon zou je het zo van die kleine meid overnemen.

Ja is waar, niet echt de start die je je kind wil geven in het leven :-( 

• I like it 1
Posted
Tjoolder schreef 10 uur geleden:

Kunnen we de forumnaam niet veranderen naar disabled society? 

? Toen ik nog zo'n jonge spring in het veld was als jij dacht ik er ook laconiek over maar de jaren tikken voorbij en ooit mag je aansluiten in het rijtje ;-) Het positieve moet ik natuurlijk ook vermelden, tegen die tijd bezit je een haast onfeilbare scheertechniek.

• I like it 3
  • Thanks! 1
  • Haha 2
Posted

Nou heren hopelijk hoeven jullie de strippenkaart voor julliezelf en/of voor familie niet al te vaak meer in te zetten in 2019.

Veel sterkte.

• 2 weeks later...
Posted

Mijn hart gaat uit naar de mensen die terwijl de meesten in feeststemming verkeren zelf of leden van hun familie in het ziekenhuis zijn. Een ons welbekende persoon had een paar dagen geleden z'n moeder in de spoed en zonet ook nog eens zijn vader. We duimen dat het allemaal goedkomt ?

• I like it 5
Posted

De buurman kwam rond de middag vertellen dat z'n vrouw afgelopen nacht overleden was. Ze had al een tijdje kanker, maar het kwam toch hard aan hier.

Posted

Ai dat is hard! Het leven kent geen verschil tussen feest en andere dagen, zo ben je hemels blij en zo knallen ze je uit de lucht

Posted

Nee, zo is onze buurvrouw overleden op mijn vrouw haar vijftigste verjaardag. Het kwam niet onverwacht maar het werd toch een rare dag. Voor de buurman en zijn kinderen is december, met de feestdagen, ook een rottijd.

Posted
Snuff schreef 5 uur geleden:

Mijn hart gaat uit naar de mensen die terwijl de meesten in feeststemming verkeren zelf of leden van hun familie in het ziekenhuis zijn. Een ons welbekende persoon had een paar dagen geleden z'n moeder in de spoed en zonet ook nog eens zijn vader. We duimen dat het allemaal goedkomt ?

Dank Ron nooit verwacht om ooit op oudejaarsavond dit niet thuis te vieren maar in het ziekenhuis om je ouders te moeten bezoeken, wel 2019 kan waarschijnlijk alleen maar beter zijn. :5a24cf7123c39_EmojiSmiley-106:

• I like it 3
Posted
Hanskoning schreef 5 minuten geleden:

nooit verwacht om ooit op oudejaarsavond dit niet thuis te vieren maar in het ziekenhuis

snap ik dan weer niet. Je zit ongeveer driekwart van het jaar in het ziekenhuis ...

Iets serieuzer: sterkte man, en ook voor Gerda. Volgend jaar wat vaker thuis!

• I like it 1
Posted

Nou heren op een beter 2019 inderdaad. Helaas zijn er veel mensen die de inluiding van het nieuwe jaar anders vieren als ze liever gezien hadden.
Hier zijn we druk om ons in te schrijven voor stamceldonatie. Helaas heeft beenmergkanker toegeslagen bij een familielid en het enige dat na

chemokuur in een isoleerkamer voor een eventuele genezing zou kunnen zorgen is een stamcel donatie.

Hopelijk kunnen eigen gekweekte cellen helpen en anders is de hoop er dat een directe broer of zus een match is.
Mocht dit niet baten, dan is er een kans van 1 op 50.000 dat een vreemde je kan helpen.
Maar elke kans is er één en wie weet kunnen wij door onze inschrijving iemand anders op de wereld weer helpen.

Voor iedereen veel sterkte en een hoop gezondheid gewenst!

Posted

Zo heeft iedere familie wel z'n kruis(je) te dragen, pas als je een goed rond hoort en kijkt zou je er moeten op letten dat het helemaal niet gepast is om als je gezondheid goed is chagrijnig rond te lopen, zelfs de dagen waarop alles lijkt tegen te vallen in het gewone leven zijn een zegen tegenover wat sommige mensen meemaken.

En ja Nienke iedere kans is er eentje en is het niet je familielid dan kan het een ander zijn leven redden ?

• I like it 1