Jump to content

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Zoals jullie weten hebben Snuffie en ik een meer dan stevige vriendschappelijke relatie dit ondanks zijn meer dan afgrijselijke zeepsmaak.

Wat daarbij opvalt is dat ook de lichamelijke ongemakken tussen ons bijna één op één overéénkomen dus heeft mon ami besloten vandaag zich aan te sluiten bij mijn laatste malheur. :S

Dit gaat nu echt te ver Snuffie, empathie graag maar je zo meeleven tonen gaat wat ver. o.O

Hopen dat de uitslagen goed zijn en sterkte ouwe jongen. :5a24cf7271290_EmojiSmiley-108:

• Haha 1
Posted

Lijkt hier meer en meer op een ziekenboeg dan een scheerforum. Een spoedig herstel gewenst zodat we het weer over prettiger zaken kunnen hebben zoals troepjeszeep en aluin met of zonder voetjes [emoji6]

• Thanks! 1
  • Haha 1
Posted

Idd met koen eens al kan je helaas aan ziekte niks doen. Maar zit zelf op een limited edition lather brothers zeep te wachten in combinatie met een aftershave splash en die moet natuurlijk gemaakt of gekraakt worden hier whaahaa

• I like it 1
Posted

Zonder dat verschil in zeepsmaak had ik serieus beginnen te denken dat jullie een siamese tweeling is

• I like it 3
  • Haha 3
Posted
Hanskoning schreef 11 uur geleden:

Wat daarbij opvalt is dat ook de lichamelijke ongemakken tussen ons bijna één op één overéénkomen dus heeft mon ami besloten vandaag zich aan te sluiten bij mijn laatste malheur. :S

Dit gaat nu echt te ver Snuffie, empathie graag maar je zo meeleven tonen gaat wat ver. o.O

Was wel even schrikken gisteren, het lijkt wel na-aperij verdorie. Maar de dokter heeft aan de hand van een aantal vragen de ernst vastgesteld, gezien ik nog niet snak naar menthol zepen hoef ik me vooralsnog geen zorgen te baren ;-) 

Dank iedereen voor de beterschapswensen, het maakt nu eenmaal deel uit van het verouderingsproces hé. 

Had er nog over met Hans, waar is de tijd dat we met rugzak en een zwaar machinegeweer de 12km liepen, nu zucht ik al als in de supermarkt blijkt dat iets wat ik moet hebben op het onderste schapje ligt ?

Dat is het leven hé, eerst speel je de hoofdrol, dan een bijrol, dan word je souffleur en ten slotte zie je hoe het doek valt (winston Churchill)

// life motto

if (sad() === true) {

sad().stop();

goShave();

}

• I like it 4
Posted

Iedereen in de ziekenboeg beterschap gewenst! Kunnen jullie niet een ziekenhuis vinden op de grens Ron en Hans voor gezamelijke uitstapjes?

Zelf net terug uit het ziekenhuis; foto's, nieuw gips, en gelukkig geen operatie aan de hand nodig.

• Haha 1
  • 3 weeks later...
Posted

Ga ik een pakje op de post brengen voor een forum lid en gelijk daarna ben ik opgenomen op de spoedafdeling met hartklachten. Nu had ik al een anderhalve maand last van pijn in de hartstreek maar ieder bezoek aan de dokter bleek cardiogram en bloed goed. Echter de laatste drie dagen constant pijn ook in de linkeronderarm. Vandaag kwam daar nog duizeligheid bij en dat zijn allemaal tekenen dat de motor er wel eens snel mee zou kunnen ophouden dus naar het ziekenhuis overgebracht.

Na een dag in de wellness (zie foto)  mocht ik terug naar huis, uit geen enkele test bleek dat er wat met mijn hart was, waar de symptomen dan vandaag komen konden ze me ook niet vertellen, nu ja weet ik in ieder geval dat het niet mijn hart of longen zijn en er geen gezwellen of wat dan ook zijn. Kunnen we weer gaan scheren ;-) 

Heeft volgens mij te maken dat mijn Nederlands spiegelbeeld ook de hele dag in het ziekenhuis was. Onzichtbaar verbonden?

956107034_A-1.jpg.0d25a8a0e707e26e13c297c447de315e.jpg

• I like it 2
Posted

Hééééé Snuffie wil je je voortaan wel effe ordentelijk bij me afmelden als je ongeoorloofd absent ben, nu heb ik een paar keer geen gehoor gekregen bij onze bijna dagelijkse optelefoneergesprek en dat kan natuurlijk niet. :evil:

Trouwens zelfs die foto is bijna identiek aan de mijne als we dan toch alles samen doen kan je nu niet eens een keer de hoofdprijs in de kanjer loterij winnen. :idea:

Bij de weg ik was gisteren in het WKZ en dat staat voor het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis en hoewel ik nog jong van geest ben nemen ze me daar absoluut niet meer op.:lol:

Betrof onze kleindochter en dat is nog erger om mee te maken.............als het kon zou je het zo van die kleine meid overnemen.