Snuff Posted July 3, 2018 Author Posted July 3, 2018 Quote baardmannen ik hoor dus bij die groep er nu helemaal bij hoor, wil je nog wat scheerspullen overnemen??? Was een stukje uit ons gesprek gisteren, zou hij kiezen voor de goedkoopste oplossing en gewoon lid van de baardmannen blijven, hij geeft al aan van wat scheerspullen af te willen 1 2
ChrisVanMeer Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 Ik heb al een stickertje geplakt op zijn Wolfje + Stork handvat. 1 2
Wolf Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 Zie dit helaas nu pas. Heel veel sterkte Hans en bedankt voor de berichtgeving Ron. Als hij aan het praten is om zijn scheergerei van de hand te doen dan is hij geestelijk dus duidelijk nog flink van slag na de operatie maar dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen. 1
Snuff Posted July 4, 2018 Author Posted July 4, 2018 En ja wel de koning is op weg terug naar het forum, weliswaar maar half geschoren maar al zou ie naakt en met een baard tot op de grond zijn opwachting doen dan zou ik nog blij zijn Hij schrikt zich vast een bult als ie terugleest en merkt dat ik menthol zepen heb gebruikt 3
Hanskoning Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Overweldigend wat een meeleven mijn dank hiervoor. Maak ik ook van deze gelegenheid gebruik om iedereen die mij in de afgelopen weken een hart onder de riem heeft gestoken door te mailen of te bellen, een kaart of bossen bloemen toe te sturen, Fasan krabber in plaats van een kaart te geven of anderszins een blijk van steun te geven namens mevrouw Koning en mij van harte te bedanken. Ik noem bewust geen namen omdat er anders de kans bestaat dat ik dan iemand vergeet maar het was fijn om zoveel blijken van attentie te mogen ontvangen. Het hak, breek en herstelwerk viel zoals jullie begrepen hebben zwaarder uit als verwacht en het herstel gaat daardoor ook iets langer duren dan de eerste verwachting van een half jaar, de inschatting van de chirurg is dat ik eerder aan een jaar moet denken. Dit wel met de aantekening dat er echter absoluut geen garantie is voor volledig herstel. Extra vervelend was dat mijn chronische ziekte -ondanks extra medicatie voor en tijdens de operatie- sterk opvlamde. En normaal gesproken als dat gebeurd voel ik me al volledig uitgeput, beroerd en doet het lichaam pijn laat staan als er dan ook nog de operatie met al zijn pijnen bijkomt. Afijn eerst 4 maanden langzaam naar het lichaam luisteren en in beweging zien te komen waarbij ik de eerste weken nog niet lang mag zitten, stilstaan, tillen, bukken etc. Dan na 4 maanden mag ik voor het eerst Fysiotherapie maar belangrijk we hebben dus de weg maar boven ingezet. Oké genoeg hierover, we zijn er weer en ik zie bij elk topic zwarte banners staan van "niet gelezen" dus ik ga er maar eens aan beginnen, ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is in die afgelopen twee weken. 5
efsk Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Fijn dat je er weer bent Hans. Een paar kanttekeningen echter: Hanskoning schreef 2 minuten geleden: zwaarder uit als zwaarder dan. Hanskoning schreef 3 minuten geleden: in beweging zien te komen Het zou een keer tijd worden. 4
Snuff Posted July 4, 2018 Author Posted July 4, 2018 Heeft de chirurg ook beperkingen ingesteld qua aankoopgedrag? Denk eerder dat dit de genezing zou bevorderen? ? 1 2
ChrisA Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Welkom terug uit Brabant. Jammer genoeg een lange weg te gaan. Maar ja, zolang het maar de goede kant op gaat motiveert dat voldoende om stug door te gaan . Sterkte ermee. 1
koenfucius Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Welkom terug, HansGoed dat je ons terug op het juiste zeep-pad kan leiden [emoji16]Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk 1
Harkos Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Mooi dat je weer onder ons bent. De reuring is al weer op gang?[emoji106] 1
Hanskoning Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 ChrisVanMeer schreef 44 minuten geleden: Welkom terug Baardmans! ? Nu vooruit dan. Ik zie nog een beetje grauw maar het gaat om de beharing en de gladde wangetjes en halsje.? 2
Hanskoning Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 ChrisVanMeer schreef 6 minuten geleden: Misstaat je niet @Hanskoning! Echt wel, daarbij jeukt het, het hoort er niet te zijn, het heeft er nog nooit in de afgelopen 57 jaar en 11 maanden gezeten, het irriteert en het maakt me er ouder en lelijker uitzien terwijl ik al zo oud ben. Dus het moet en gaat eraf als ik zeg maar een kwartiertje kan zitten en het bovenlijf pijnvrij kan bewegen, en daar zullen jullie het mee moeten doen En diegenen die zeggen dat het wel staat .........deze is voor jullie.. 1
Barbiere di Figaro Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Sterkte met verder herstel @Hanskoning! Zo'n baard vraagt om een vòòr en nà-foto! 1
Snuff Posted July 4, 2018 Author Posted July 4, 2018 Hanskoning schreef 40 minuten geleden: Nu vooruit dan. Ik zie nog een beetje grauw maar het gaat om de beharing en de gladde wangetjes en halsje.? Glad noemt ie dat? ? Nu ja alle (her)begin is moeilijk. Lijkt wel of je afgevallen bent Hans, is dat zo?
Hanskoning Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Heeeeee Snuffie scheerbeurt vanmorgen om 07.00 uur (weet je nog afspraak chirurg) en de foto is gemaakt om 19.00 uur mogen er dan weer wat stoppels tevoorschijn komen???? Het is ook nooit goed bij die man. Heel juist weer Snuffie door de lange periode met pijn van voor de operatie en daarna blijk ik een jasje uitgedaan te hebben volgens de kenners, ach maar die bolle kop van vroeger zoals jij kent komt heus wel weer hoor.
efsk Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 je zou toch zeggen dat het fijn is voor de rug, effe flink minder kilo's sjouwen.
Snuff Posted July 4, 2018 Author Posted July 4, 2018 Hanskoning schreef 1 uur geleden: mogen er dan weer wat stoppels tevoorschijn komen???? Het is ook nooit goed bij die man. Mijn oprechte excuses, heb ik ook vandaar tweemaal per dag scheren. efsk schreef 1 uur terug: je zou toch zeggen dat het fijn is voor de rug, effe flink minder kilo's sjouwen. Richard heeft een punt, zou dat proberen aan te houden 2
mhharsta Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Goed dat je weer van je laat horen Hans, en sterkte met het herstel! 1
Recommended Posts