Snuff Posted June 26, 2018 Author Posted June 26, 2018 Ator razor schreef 21 minuten geleden: Mis de reuring hier van Hans. Zou nog wel even kunnen aanhouden. Na de operatie heeft hij zware bloedingen gehad en moest met drukverbanden 24 uur stilliggen. Daarna ging het redelijk maar in de daaropvolgende dagen steeds wat minder ivm de pijn. Door het opzij leggen van spieren en pezen krijg je natuurlijk een periode waarin alles pijnlijk aanvoelt. Hij gaf aan nergens zin in te hebben momenteel, kijk je kan nog zo fanatiek met iets bezig zijn maar als je leven op een bepaald moment beheerst wordt door proberen ietwat comfortabel de dag en nacht door te komen neemt dat plots heel erg in belangrijkheid af. Is gewoon de stilte voor de storm hoor, he'll be back ☺️
Ator razor Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Bedankt voor de info Ron. Klopt, als je met je gezondheid zit of die van een naaste dan komen andere dingen op een ander level te staan.
Jerry9630 Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Bedankt voor de update. Idd even wat andere prioriteiten momenteel. Hopelijk is hij snel terug de oude (maar dan zonder rugklachten).
Harkos Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Hans beterschap! Weet niet of je dit leest, of dat de koningin je voorleest, maar ik mis je wel hier! 1
Snuff Posted June 26, 2018 Author Posted June 26, 2018 Voel jullie niet verplicht maar gezien de voorop gestelde revalidatie van 1 jaar denk ik dat een leuk beterschapskaartje in zijn bus hem goed zou doen ( adres desgewenst via e-mail verkrijgbaar) 1
Tjoolder Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Aan de late kant maar goeie reva en proficiat! Hans
Barbiere di Figaro Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Stilliggen houdt misschien in dat lezen al wel mogelijk is, dus veel sterkte Hans!
Snuff Posted June 27, 2018 Author Posted June 27, 2018 Als ie bovenop zijn revalidatie maar geen hartverzakking krijgt bij het doornemen van zijn post . En deze keer zit ik er voor niks tussen, echt niet
ChrisVanMeer Posted June 27, 2018 Posted June 27, 2018 ? Hopelijk brengt de post hem vandaag een lach op zijn gezicht... 1
Snuff Posted June 27, 2018 Author Posted June 27, 2018 Jammer dat we geen geluidsopname kunnen maken van zijn reactie bij het openen van de brief maar ja met de censuur kunnen we die toch niet plaatsen op het forum
Snuff Posted June 27, 2018 Author Posted June 27, 2018 update: voelt zich nog niet lekker genoeg om deel te nemen aan het forum, toch niet in zijn normale stijl dwz opgewekt. Lichamelijk nog naklachten van de operatie maar toch vermindering van de rugklachten die hij had, alleen speelt door de operatie zijn ziekte hem weer parten. Dus nog even geduld O ja nog vergeten, het is niet omdat je een operatie achter de rug hebt en niet op een forum aanwezig bent dat de pakjes niet blijven toekomen , dat gedeelte zat te diep en konden zelfs de beste chirurgen niet verwijderen. 6
Snuff Posted June 29, 2018 Author Posted June 29, 2018 Ja, de heer Koning was heel blij met de kaarten van de mensen die hem een hart onder de riem staken, sta me toe jullie hierbij in zijn naam te danken in afwachting van zijn terugkeer op het forum. Z'n reactie op ahum de speciale groot formaat kaart met daarop de afbeelding kon ie toch pruimen, had verwacht dat ie m'n huis zou platgooien met een drone of zo (alhoewel ik hier voor niks tussenzit) maar hij ging ervan uit dat dit wellicht eens de eerste zeep zou kunnen zijn die kwalitatief bruikbaar zou kunnen zijn Speciale dank gaat uit naar onze professor die in plaats van een kaart zomaar een superkrabber opstuurde! ? (ps. je komt in zijn testament te staan ) Geruchten kwamen hem aanwaaien over mensen die een inhaalbeweging maken, profiterend van zijn afwezigheid, laat het duidelijk zijn heren dat zij het moeizaam een kortstondige vingerbeweging op het toetsenbord toch nog binnen de mogelijkheden valt en dit is het resultaat van zijn laatste poging: Over zijn toestand: De zenuwpijn is na drie dagen dubbel zo hard teruggekomen was er ook wel voor gewaarschuwd maar dit valt me dan toch wel zeer rauw op mijn dak. Rugpijn is aan het minderen maar de combinatie van de teruggekeerde zenuw, rug en operatiepijn en mijn hoofdziekte die geactiveerd is en moeheidsklachten verergert maakt me even minder vrolijk. Zitten is er nog niet bij hooguit een minuut of 5 en ook het lopen is nu geminimaliseerd omdat de weer opspelende pijn in vooral mijn lies bij elke stap en vooral verkeerde beweging voelt alsof er een dozijn keukenmessen ingezet wordt en ook stilstaan niet. Ook 's nachts als ik op mijn zij leg en de benen iets optrek is de pijn weer daar. De wond geneest gelukkig zo te voelen goed en vanmiddag komt de huisarts langs en dan mogen hopelijk de nieten uit mijn rug. Helaas kan ik me dus niet scheren en ik merk dat de teruggekeerde heel nare zenuwpijn en de bijgaande vermoeidheid me nogal geïrriteerd maakt en daar moet ik voor waken want dan zit ik mezelf in de weg, daarom ook nog geen fut en lekker los in mijn hoofd om mee te doen op het forum. En op Gerda ontzettend trots natuurlijk want die staat er de eerste maanden weer helemaal alleen voor. Blijkt maar weer eens dat ie een supervrouwtje heeft, laat ons hopen dat het allemaal in de komende weken wat normaliseert en hij weer om het hoekje komt piepen! 5 2 1
efsk Posted June 29, 2018 Posted June 29, 2018 Dank voor de berichtgeving Ron. Doorzetten Hans! Sterkte Gerda!
Recommended Posts