Alex_G Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Goedemiddag, ik ben Alex inmiddels 31 jaar jong, en dacht tussen het door neuzen van alle topics ga ik mee eens aanmelden op dit mooie forum. Groetjes
talibeard Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Welkom en veel plezier hier! Gezien alle verleiding hier is het wellicht verstandig vast een budget met jezelf af te spreken!
onno Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 He he het heeft even geduurd, maar daar ben je dan eindelijk? Veel plezier op dit forum.
Snuff Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 onno schreef 1 uur terug: He he het heeft even geduurd, maar daar ben je dan eindelijk? Welkom, als je onno kent ben je bij voorbaat al verloren 1
ChrisVanMeer Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
koenfucius Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 WelkomVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Kazuya17 Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Welkom, welke spullen etc gebruik je en hoelang scheer je klassiek ?
Alex_G Posted June 19, 2018 Author Posted June 19, 2018 Kazuya17 schreef 13 uur geleden: Welkom, welke spullen etc gebruik je en hoelang scheer je klassiek ? vanaf begin van het jaar een beetje aan het proberen nadat het zoveelste elektrische apparaat weer voor irritatie zorgde ik scheer nu met een schavette met de mesjes van bluebeard's revenge en scheergel van suavecito , en sinds dit weekend ook de bergamot zeep van Paul Kox met een immitatie dassenharen scheerkwast. 1
ChrisVanMeer Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Ah, er zit al een stijgende lijn in. Moet je nagaan hoe die lijn gaat zijn als je hier een paar maand lid bent. Ik voorspel Je hebt veel meer (kwalitatief betere) spullen Je hebt veel meer plezier in het scheren Je hebt een gladder resultaat (ook mede door gewoon veel oefenen) Je hebt veel meer ruimte nodig om je spul te stallen Je bent verslaafd, net als de rest hier 3
Kazuya17 Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Alex_G schreef 6 uur geleden: vanaf begin van het jaar een beetje aan het proberen nadat het zoveelste elektrische apparaat weer voor irritatie zorgde ik scheer nu met een schavette met de mesjes van bluebeard's revenge en scheergel van suavecito , en sinds dit weekend ook de bergamot zeep van Paul Kox met een immitatie dassenharen scheerkwast. Dan zit je hier goed op dit forum, voor je het in de gaten hebt, heb je een hele verzameling ? Veel plezier
talibeard Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 ChrisVanMeer schreef 8 uur geleden: Ah, er zit al een stijgende lijn in. Moet je nagaan hoe die lijn gaat zijn als je hier een paar maand lid bent. Ik voorspel Je hebt veel meer (kwalitatief betere) spullen Je hebt veel meer plezier in het scheren Je hebt een gladder resultaat (ook mede door gewoon veel oefenen) Je hebt veel meer ruimte nodig om je spul te stallen Je bent verslaafd, net als de rest hier 6. Je had geen budget gesteld en loopt nu achter met de hypotheek. 2
Tjoolder Posted June 21, 2018 Posted June 21, 2018 Welkom Bekijk even de website van Chris Van Meer http://www.theshavingdutchman.com/ die is zo'n beetje de standaard ?.
Recommended Posts