efsk Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Heren bezitters van de Yaqi syntheet: aan u een vraag Zit bij alle Yaqi-syntheten de lijm tot zo hoog in de knot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Even in de badkamer gecheckt en het antwoord is néé, geen lijm zichtbaar ook niet bij het geheel spreiden van de loft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Ook hier niet. Geen lijm zichtbaarVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 efsk schreef 29 minuten geleden: Zit bij alle Yaqi-syntheten de lijm tot zo hoog in de knot? Neen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 15, 2018 Author Share Posted June 15, 2018 zichtbaar bedoel ik niet, maar wel dat de lijmklont ruim boven de greep uitsteekt. Het lijkt dat de laatste lading in het Duitse afgeleverd daar allemaal last van hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 In elk geval niet bij de mijneVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 @efsk 10 mm. Niet zichtbaar, ook niet als je de haren spreidt. Echter met een mes voorzichtig er in prikkend voel je dit duidelijk. Is niet van invloed op het gebruik, of misschien juist wel, dat hij hierdoor zijn karakteristiek krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene_Z Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Bij mij ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moods Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Nee, hier ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 15, 2018 Author Share Posted June 15, 2018 Mooi. Dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Bij mijn 26mm wel , bij mijn 24mm niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ator razor Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 efsk schreef op 15-6-2018 om 07:52: Heren bezitters van de Yaqi syntheet: aan u een vraag Zit bij alle Yaqi-syntheten de lijm tot zo hoog in de knot? Bij mij wel! Een dikke bobbel boven het handvat. Afgeschreven en daarom ligt hij ook in het mandje van de dames.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Ik heb er twee een 26mm knot en 24mm en ik heb dit niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 Ook in mijn twee Yaqi tuxedo syntheten een dikke bobbel in de kern van de knot, duidelijk voelbaar. Geen probleem tijdens het gebruik van de 26 mm, maar de 24 mm heeft er wel last van. Speelt het alleen bij de Tuxedo’s? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts