Jump to content

Artist mesjes

Kazuya17

Recommended Posts

Beste Forum leden,

Ik heb sinds deze week een RazoRock Hawk V2 en deze gebruikt de Artist club SE mesjes. Zelf gebruik ik de Schick Proline p30 mesjes, ik heb het internet een beetje doorzocht welke mesjes nu het scherpst zijn en welke niet. Ook heb ik gekeken op de index van Harkos maar ik kan er niet op klikken bij SE mesjes.

Kan iemand me info geven over de verschillende mesjes en scherpte ?

Bv Kai captain pink ?

Harkos schreef 1 uur terug:

Snuff heeft hier in het verleden uitgebreid aandacht aan besteed. De verschillende mesjes beschreven. Kan het niet zo terugvinden, maar misschien kan je hem benaderen?

Dankjewel, dat wist ik niet.

Snuff schreef 57 minuten geleden:

Hier ben ik al

link

Super!

Ik zou het niet weten, hoor er wel positieve geluiden over maar besloten niet aan te kopen gezien ik nog een voorraad liggen heb die mijn Houdbaarheidsdatum ver zal overschrijden

• I like it 1

Snuff schreef 1 uur terug:

Ik zou het niet weten, hoor er wel positieve geluiden over maar besloten niet aan te kopen gezien ik nog een voorraad liggen heb die mijn Houdbaarheidsdatum ver zal overschrijden

Dat maakt toch niet uit? Mijn oudste heeft ten minste twee scherende zoons nodig om een serieuze deuk in mijn voorraad te slaan maar dat weerhoud mij ook niet van verdere aankopen!:mrgreen:

• Haha 3

Het is niet omdat je oudste zo'n grote voorraad heeft dat jij geen aankopen meer nodig hebt toch? ;-) 

Nee nee hier gaat die vlieger niet meer op, mijn gereedschapskist met mesjes is amper nog te tillen, het is genoeg geweest!

• I like it 2