kalekop123 Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Hallo allemaal, Bij deze: Ik ben Peter, 29 jaar oud en ben nieuw in de "scheer wereld" altijd aan het scheren geweest met een Gilette fusion maar omdat ik het idee kreeg dat die mensen ineens wel heel snel bot werden ben ik opzoek gegaan naar een andere oplossing. Omdat ik erg bekend ben met het bestellen van dingen uit China kwam ik via een ander forum de Qshave tegen. Deze heb ik besteld via Aliexpress en is onderweg. Verder heb ik besteld: 100 Astra blades Razorock plissoft en heb ik al in huis: 2 tubes Palmolive classic Mochten mensen nog tips hebben wat ik echt moet gaan gebruiken of wat ik nog echt moet bestellen hoor ik dat uiteraard graag
ChrisVanMeer Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Snuff Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 kalekop123 schreef 10 minuten geleden: Mochten mensen nog tips hebben wat ik echt moet gaan gebruiken of wat ik nog echt moet bestellen hoor ik dat uiteraard graag Welkom op het forum, dat had je beter niet kunnen vragen, je krijgt ellen lange lijsten van spullen die je nog allemaal absoluut nodig hebt om te scheren
kalekop123 Posted May 29, 2018 Author Posted May 29, 2018 Snuff schreef 7 minuten geleden: Welkom op het forum, dat had je beter niet kunnen vragen, je krijgt ellen lange lijsten van spullen die je nog allemaal absoluut nodig hebt om te scheren Dat ik ze dan ook daadwerkelijk koop is dan nog maar de vraag
Snuff Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Daar is ieder nieuw lid van overtuigd, helaas zitten hier aardig wat mensen die het zo weten neer te pennen ( vaak vergezeld van mooie foto’s) dat je echt gaat twijfelen of je wel zo’n ijzeren wilskracht hebt ?
roland Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 @kalekop123 Als je je nieuwgierigheid goed kan bedwingen zit je goed... Zo niet, gelijk je profiel verwijderen, beter voor de portemonnaie!!
Tjebbe Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Welkom!Veel schrijf-, lees- & scheerplezier!De mensen hier zijn gelukkig veel minder snel bot 2
kalekop123 Posted May 29, 2018 Author Posted May 29, 2018 Dank allen, zojuist een scheerkom gescoord dus we zijn weer een stapje verder 3
ChrisVanMeer Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 21 uur lid en als we dan nu al deze aankoop hebben kunnen bewerkstelligen, moet je nagaan als je een jaar lid bent.... ??? 3
kalekop123 Posted May 29, 2018 Author Posted May 29, 2018 ChrisVanMeer schreef 40 minuten geleden: 21 uur lid en als we dan nu al deze aankoop hebben kunnen bewerkstelligen, moet je nagaan als je een jaar lid bent.... ??? Was maar een paar euro bij de kwantum, die kon ik nog wel missen
ChrisVanMeer Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Mijn kast staat vol met artikelen van een paar euro. Waarbij "een paar" in dit geval relatief is en niet persé twee betekent 1
Snuff Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 kalekop123 schreef 21 minuten geleden: Was maar een paar euro bij de kwantum, die kon ik nog wel missen Zeer herkenbaar, Maak je zelf niks wijs, Het gaat van kwaad naar erger het begint met een eurootje en het eindigt met…. Als je wat meer berichten hebt geschreven krijg je toegang tot het marktgedeelte van het forum, Neem nou goede raad aan en ga daar niet kijken ? 1
kalekop123 Posted May 29, 2018 Author Posted May 29, 2018 Snuff schreef 1 minuut geleden: Zeer herkenbaar, Maak je zelf niks wijs, Het gaat van kwaad naar erger het begint met een eurootje en het eindigt met…. Als je wat meer berichten hebt geschreven krijg je toegang tot het marktgedeelte van het forum, Neem nou goede raad aan en ga daar niet kijken ? Door dit soort berichten raak ik alleen maar meer nieuwsgierig naar dat marktplaats gedeelte
kalekop123 Posted May 29, 2018 Author Posted May 29, 2018 Wat een warm welkom zo van iedereen, jammer dat het nog even duurt voordat de krabber, mesjes en borsten binnen zijn
Kazuya17 Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Welkom, voordat je het in de gaten hebt, heb je een hele verzameling. Veel plezier.
Recommended Posts