Jump to content

Recommended Posts

Posted

We hebben van Kepkinh voor ons forum een korting van 10% gekregen op de aankoop van zijn zepen via het Etsy platform.

Hieronder zie je welke code je moet invullen om de korting te verkrijgen, gecontroleerd en de code werkt.

De link naar zijn zepen op Etsy:         https://www.etsy.com/nl/search?q=kepkinh

Chris  is het een idee om hiervan een Sticky te maken (tenminste zo heet het volgens mij) zodat hij vast bovenin blijft te staan of een andere rubriek openen waarin we dit soort koringscodes vast in kunnen opnemen??

So Hans,
The discount coupon for your forum is live.
Use SOCIETY10OFF coupon to have a 10% discount to all soaps.

Best regards
Keep wetshaving alive!
Georgios Mentis

• I like it 2
  • Thanks! 4
Posted

Goed geregeld Hans! Als ik nou ook nog zonder zeep zat.....

Maar inderdaad ergens als sticky is wel handig anders zijn we hem zo kwijt!

• Haha 1
Posted

Ik heb er een sticky van gemaakt.

Of onze Nederlandse vertaling: vastgeprikt :P 

Edit: Ik had niet door dat het een doorlopende actie was. Verplaatsing teruggedraaid.

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted
Hanskoning schreef 5 uur geleden:

We hebben van Kepkinh voor ons forum een korting van 10% gekregen op de aankoop van zijn zepen via het Etsy platform.

Hieronder zie je welke code je moet invullen om de korting te verkrijgen, gecontroleerd en de code werkt.

De link naar zijn zepen op Etsy:         https://www.etsy.com/nl/search?q=kepkinh

Chris  is het een idee om hiervan een Sticky te maken (tenminste zo heet het volgens mij) zodat hij vast bovenin blijft te staan of een andere rubriek openen waarin we dit soort koringscodes vast in kunnen opnemen??

So Hans,
The discount coupon for your forum is live.
Use SOCIETY10OFF coupon to have a 10% discount to all soaps.

Best regards
Keep wetshaving alive!
Georgios Mentis

Mooi pech, ne 2 dagen geleden de Frosty Lemon bestel. Nou ja dan maar een lier benzine minder in de Harley?

Posted
ChrisVanMeer schreef 4 uur geleden:

Ik heb er een sticky van gemaakt.

Of onze Nederlandse vertaling: vastgeprikt :P 

Bij nader inzien verplaatst naar / samengevoegd met dit draadje.

Heel wonderlijk en dan graag wat uitleg wat de moverende reden is om het hier te plaatsen. 

Dit is een doorlopende actie en  in dit draadje valt hij al snel weg en daarmee zullen toekomstige bestellers waarschijnlijk de code niet meer kunnen vinden en dat is toch jammer van het financiele voordeel wat deze code biedt.

Posted

Dank je Chris we zijn Nederlanders en bekend om onze zuinigheid, dus elke korting en als hij ook nog eens doorlopend is is een meevallertje die ik daarbij natuurlijk ook onze Zuiderburen van harte gun. :)

• I like it 1
Posted
Hanskoning schreef 14 minuten geleden:

j .......natuurlijk ook onze Zuiderburen van harte gun. :)

Die kopen hun zeep elders

Posted
Harkos schreef 5 uur geleden:

Mooi pech, ne 2 dagen geleden de Frosty Lemon bestel. Nou ja dan maar een lier benzine minder in de Harley?

Als je zo begint te schrijven denk ik; beter een liter minder bier in Harrie. 9_9

• I like it 3
  • 8 months later...
Posted

Ik heb hem (mr Kepinh) gevraagd of hij nieuwe batches gaat maken ivm het uitverkocht zijn van bijna alle Buffalo Milk zeep, ter uwer informatie kreeg ik deze respons :-D

email_spacer.gif
iusa_75x75.59583793_m6i1.jpg?version=0

star.pngstar.pngstar.pngstar.pngstar.png (62)

Hi, I ve already made summer batches (Frosty Lemon and another one) but with the new formula (tallow and buffalo milk). Also there is 2019 soap. Old batch will be discontinued because New batch with tallow and buffalo milk is far better. If you are vegan it will be 5 butter soap for you. Also if you want a Special scent from old batch I would be happy to produce it with the new batch.
So let me know if you have any further questions.
Georgios.
Posted

Dat doet mij eraan herinneren dat ik vorig jaar met hem gesproken heb over een geur en uitvoering speciaal voor ons forum waar hij zeer welwillend tegenover stond. 

Omdat eventueel het Duitse forum waar efsk moderator van is wilde aanhaken en daar iemand de Griekse taal beheerst heeft Richard toen het uit mijn handen genomen.

Eigenlijk best wel benieuwd hoe de status daarvan nu is?

Posted
efsk schreef 1 minuut geleden:

door tijdgebrek alhier doodgebloed helaas.

Dat is spijtig, tijd is nou één van de weinige zaken die ik in overvloed heb :-)

Posted
efsk schreef 11 minuten geleden:

Ik zie een vrijwilliger :)

Ik dacht dat het doodgebloed was?

Maar goed dat hangt er van af wat het behelst, ik ben erg slecht ter been, dus als het veel loopwerk (bezorging?) betreft is er een klein probleempje :-)

Posted

Heb ook eens zitten kijken op Etsy. Hij heeft momenteel alleen de EVE variant(iemand die geprobeerd?) op voorraad, maar daar komt verandering in begrijp ik?

Ik vind het wel interressant.  Tallow en buffelmelk. Ik ga het in de gaten houden.

Posted
Kitchen schreef 15 minuten geleden:

Heb ook eens zitten kijken op Etsy. Hij heeft momenteel alleen de EVE variant(iemand die geprobeerd?) op voorraad, maar daar komt verandering in begrijp ik?

Ik vind het wel interressant.  Tallow en buffelmelk. Ik ga het in de gaten houden.

Ik heb oa een sample van EVE, ruikt wel lekker, maar nog geen scheerbeurt mee gedaan, dus een echte beoordeling heb ik nog niet. De scheer en schuim kwaliteit is geweldig, zoveel kan ik wel stellen.

Posted

Denk dat ik even wacht tot de nieuwe varianten beschikbaar zijn. Als hij de nieuwe zelf 'far better' noemt, wie ben ik dan om dat in twijfel te trekken?;-)

• I like it 1
Posted
Denk dat ik even wacht tot de nieuwe varianten beschikbaar zijn. Als hij de nieuwe zelf 'far better' noemt, wie ben ik dan om dat in twijfel te trekken?;-)
Vraag me af hoeveel het beter kan. Is al zo goed!

Harrie Kosses

• I like it 2
Posted
WilcoRoos schreef 4 uur geleden:

Ik heb oa een sample van EVE, ruikt wel lekker, maar nog geen scheerbeurt mee gedaan, dus een echte beoordeling heb ik nog niet. De scheer en schuim kwaliteit is geweldig, zoveel kan ik wel stellen.

Misschien helpt dit?

• Thanks! 1
Posted
Als je de Eve zonder opschuimen zou kunnen beschrijven, is het dan een frisse geur of meer een donkere tabaksgeur?
  • I like it 1
Posted

Ik ben bang dat ik net de 4 nieuwe tallow zepen heb besteld. ?

Posted
Jan83 schreef 50 minuten geleden:
WilcoRoos schreef 7 uur geleden:

Als je de Eve zonder opschuimen zou kunnen beschrijven, is het dan een frisse geur of meer een donkere tabaksgeur?

Rozen, een beetje fris zoetig.

• I like it 1
Posted
Rozen, een beetje fris zoetig.
Rozen...die had ik niet verwacht [emoji846]. De Eve leek mij meer richting een wat donkerdere tabakachtige geur te gaan.