talibeard Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Net terug en daar begin ik weer te enablen.... Heb hem nu zelf weer ter hand en dit is, als je van stevig houdt, een uitstekende kwast met een mix van das en varken waar tegenwoordig lastig aan te komen is. Een beetje stug en prik in het begin met een handvat dat alleen de prijs al waard is en nu erg goedkoop bij Diamondedge (waar je tegenwoordig als niet-Brit wel voortaan direct kunt bestellen). Ik heb zelf goede ervaringen met het bedrijf (maar geen aandelen hoor) en wilde jullie deze niet onthouden; http://www.diamondedgeltd.com/progress-vulfix-grosvenor-404-shaving-brush-c2x20731674 Alles van Vulfix in de aanbieding trouwens.... 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 talibeard schreef 7 minuten geleden: Net terug en daar begin ik weer te enablen.... Goed bezig! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Kijk, zo ken ik je weer. Gewaardeerd ambassadeur van de wat eigenwijzere kwasten 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted May 23, 2018 Author Share Posted May 23, 2018 Marcel schreef 1 minuut geleden: Kijk, zo ken ik je weer. Gewaardeerd ambassadeur van de wat eigenwijzere kwasten Tja dwars van nature echter zonder opzet. Ik leef er al mijn hele leven mee en meestal gaat dat best... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Ik las dan weer, vulfix grovesnor... 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted June 6, 2018 Author Share Posted June 6, 2018 Ok, ik heb vooral mezelf ge-enabled denk ik. Na een paar keer gebruik weet ik het zeker; misschien niet de lekkerste, misschien niet de meest luxueuze, misschien niet een heel hoog showgehalte en zeker niet de duurste maar dit is ondanks zijn bescheiden prijskaartje gewoon de beste! Dus hier sta ik dan, net uit de kast, met een kwast van een tientje of twee en ik roep; DIT IS DE BESTE OOIT! (disclaimer; kan morgen weer veranderen) Ik heb er nog twee besteld waarvan één, als hij waardig blijkt, voor mijn oudste zoon als hij eenmaal meer dan dons te verwijderen heeft. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 Ok, ik heb vooral mezelf ge-enabled denk ik. Na een paar keer gebruik weet ik het zeker; misschien niet de lekkerste, misschien niet de meest luxueuze, misschien niet een heel hoog showgehalte en zeker niet de duurste maar dit is ondanks zijn bescheiden prijskaartje gewoon de beste! Dus hier sta ik dan, net uit de kast, met een kwast van een tientje of twee en ik roep; DIT IS DE BESTE OOIT! (disclaimer; kan morgen weer veranderen) Ik heb er nog twee besteld waarvan één, als hij waardig blijkt, voor mijn oudste zoon als hij eenmaal meer dan dons te verwijderen heeft.Door dat gemeier van jou er ook maar 1 gekocht. Als die niet goed is........ Kan ik in elk geval vergelijken, mijn 1e mix. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted June 6, 2018 Author Share Posted June 6, 2018 @Harkos Geef hem tijd Harrie; door zijn varkenshaar gecombineerd met niet de hoogste kwaliteit das heeft-ie wel even nodig om in te breken. Het is een echte 'mannenkwast', beetje ruig, beetje stug maar ik heb geen andere die, eenmaal ingebroken, zoveel controle over het schuim geeft en zo het velletje masseert. En nogmaals, als-ie niet bevalt is de greep nog steeds het totaalbedrag waard! ik hoop dat-ie je bevalt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 Een van mijn leukste kwastjes is Omega varkentje 10019, ooit te koop geweest bij de Trekpleister voor €3,95. Dit zal zeker niet minder zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted June 6, 2018 Author Share Posted June 6, 2018 Harkos schreef 1 minuut geleden: Een van mijn leukste kwastjes is Omega varkentje 10019, ooit te koop geweest bij de Trekpleister voor €3,95. Dit zal zeker niet minder zijn? Nee zeker niet. Die Omega is (was) super omdat-ie voor zijn geld ongelooflijk presteerde; dat is voor deze Vulfix in mijn optiek minstens dubbel waar. Maar bovendien veel duurzamer uitgevoerd en véél lekkerder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Je hebt me overgehaald Harrie mede door het feit dat ik nieuwsgierig ben naar de mix van haren weer een nieuwe scheerervaring. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 @Hanskoning Wij zijn wel een beetje erg....? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Harkos schreef 2 uur geleden: @Hanskoning Wij zijn wel een beetje erg....? .???? Wijven die hun nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 8, 2018 Share Posted July 8, 2018 Waar heb ik eigenlijk nóg een kwast voor nodig? Toch maar de Grosvenor op de wish list 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Ik moet zeggen een uitstekend advies van Talibeard want het is een heerlijke borstel en voor het weinige geld dus een meer dan uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Hanskoning schreef 3 uur geleden: Ik moet zeggen een uitstekend advies van Talibeard want het is een heerlijke borstel en voor het weinige geld dus een meer dan uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Inderdaad erg prettig kwastje, zowel prijs als prestatie. Mag in augustus mee op reis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted July 9, 2018 Author Share Posted July 9, 2018 Hanskoning schreef 8 uur geleden: Ik moet zeggen een uitstekend advies van Talibeard want het is een heerlijke borstel en voor het weinige geld dus een meer dan uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Harkos schreef 5 uur geleden: Inderdaad erg prettig kwastje, zowel prijs als prestatie. Mag in augustus mee op reis! Ik ben blij dat het deze keer beter bevalt heren!! Mijzelf trouwens ook........ 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Is het dan wel eens een keer verkeerd gegaan ?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted July 9, 2018 Author Share Posted July 9, 2018 @Hanskoning ach, alleen omdat ik benieuwd was naar de goedkoopste das ooit heb jij je verwachtingen nou niet echt bijgesteld. Toen ik hem eenmaal thuis had voldeed hij wel aan de mijne maar ik verwachtte dan ook niks voor dat geld! 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Oh dat was die slappe stinkdas!! Nog overwogen om als instrumentkwast te gaan gebruiken, maar uiteindelijk is hij in het ronde archief beland. Kostte ook niks inderdaad, en was zijn geld bijna waard 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Johan schreef 14 minuten geleden: Oh dat was die slappe stinkdas!! Nog overwogen om als instrumentkwast te gaan gebruiken, maar uiteindelijk is hij in het ronde archief beland. Kostte ook niks inderdaad, en was zijn geld bijna waard Ó er daagt me weer iets ja, ook nog mijn wasbak moeten vervangen omdat die zwarte verf uit de loft niet meer te verwijderen was. Maar niet getreurd want met die Grosvenor zit Harrie toch helemaal goed en bij de weg ook ooit Captain Reds op zijn mooie revieuws gekocht en die scheren ook fantastisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulpenboy Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Toch maar eens besteld. Ben heel benieuwd en voor die prijs incl verzendkosten nog geen 16 euro. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Waar heb je hem besteld @Tulpenboy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted September 2, 2018 Author Share Posted September 2, 2018 Tulpenboy schreef 1 uur terug: Toch maar eens besteld. Ben heel benieuwd en voor die prijs incl verzendkosten nog geen 16 euro. Uitstekende keus met maar één groot nadeel; de kwasten die je hierna gaat proberen voelen nooit meer aan alsof ze hun geld waarmaken! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulpenboy Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 ChrisVanMeer schreef 32 minuten geleden: Waar heb je hem besteld @Tulpenboy? Bij Diamond Edge. Het linkje werkt bovenaan van Talibeard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts