Jump to content

Terug van weggeweest.....

talibeard

Recommended Posts

Beste oud collega's en nieuwe natscheerders, ik ben zolang (bijna 2 jaar?) weggeweest dat het me gepast lijkt om eerst weer in het 'Welkom!' forum te beginnen. Behalve drukte heeft ook mijn gezondheid met mijn afwezigheid te maken gehad; vanwege een dubbele hernia (sinds eind 2016) was er de lol van het scheren echt wel behoorlijk af. Door die in mijn onderrug kon ik maar een minuut of 1 a 2 blijven staan en door die in mijn nek was scheren een bijzonder pijnlijke aangelegenheid geworden. Gevolg was één scheerbeurt per 3 weken op het dieptepunt en een totale desinteresse in alle scheergerelateerde producten, weetjes en anekdotes.

Beide hernia's zijn er nog maar de gevolgen zijn minder ernstig nu en de lol van het scheren keert weer terug zodat ik er naar streef me 2 tot 3 keer in de week te scheren. Ook mijn eerste scheergerief sinds twee jaar is weer binnen; de afgelopen weken zijn er 200 Treet Classics, 200 Lord SS extra's en 3 ZY krabbertjes binnengevallen. Bovendien mag ik waarschijnlijk voor mijn verjaardag volgende maand uitkijken naar een ATT Calypso en loer ik hier op ShaSoc alweer regelmatig rond.

Heren (en dames), ik ben er weer!

• I like it 1
  • Thanks! 1

Hanskoning schreef 7 minuten geleden:

Een hartelijk welkom terug Harrie, wat fijn je weer te zien.

Is er pijnvervlichting door het zetten van pijnblokkades?

Dat is twee keer gedaan maar dat werkte totaal niet eigenlijk; één tot anderhalve dag verlichting en dan een dag of vijf twee keer zoveel pijn en uitval. Ik werkte in die tijd ook max 4 uur per dag (of minder); zolang als ik het met reguliere pijnstillers kon redden. Dan thuis aan de morfine....

Nu zit ik ruim twee jaar op het forum. Ik kan derhalve net zeggen: welkom terug.

Blijkbaar gaan hernia en RAD niet goed samen, ofwel complementaire aandoeningen.

• Haha 1

Allemaal hartelijk dank voor het warme welkom! Ik voel me al weer bijna terug als vanouds.

Ik kan wel zien dat ik nog heel wat posts te maken heb voor ik weer terug ben in de top-10......O.o