bot ijzer Posted May 20, 2018 Posted May 20, 2018 Hallo, Ben Alf en scheer me al een jaar of 6 dagelijks met een scheermes. Daar de verzameling steeds groter wordt kom ik hier eens kijken.
ChrisVanMeer Posted May 20, 2018 Posted May 20, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Snuff Posted May 20, 2018 Posted May 20, 2018 Welkom, maar nu je dit schrijft willen we natuurlijk meer weten en zien over de verzameling!
bot ijzer Posted May 20, 2018 Author Posted May 20, 2018 De verzameling is weer gegroeid. Ik had 25 messen.Vnl vintage .Daarna heb ik alles behalve mijn twee messen verkocht.Inmiddels zit ik weer op eeen stuk of 12.Paar antieke en wat Gold Dollars.
bot ijzer Posted May 20, 2018 Author Posted May 20, 2018 Ator razor schreef 2 uur geleden: Welkom. Een foto zou mooi zijn.
ChrisVanMeer Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Als "gewoon" lid kun je enkel foto's plaatsen door gebruik te maken van diensten zoals imgur.com, daarna kun je in het knopje boven "Reactie toevoegen" (Andere media invoegen) kiezen voor Afbeelding invoegen vanaf URL. Als je Gouden Donateur zou worden, dan mag je wel foto's uploaden. Zie het donateurs draadje in dit subforum
Recommended Posts