Ga naar inhoud
Michel (M keramiek)

Een greep uit de collectie die gemaakt zijn.

Aanbevolen reacties

Voor de mensen die geen Facebook hebben  en niet op mijn pagina kunnen kijken een greep uit mijn collectie kommen die gemaakt zijn. 

M keramiek biedt opties aan bij het bestellen van een scheerkom. 

Maten:

De klant heeft de mogelijkheid zelf naar wens maten door te geven van de kom. Dat betekent dat er gevarieerd kan worden in hoogte en diameter. De meeste kommen variëren tussen (diameter) 10.5 cm en 14 cm  en (hoogte ) 4.5 cm en 6,5 cm. Houdt rekening mee dat op de meeste kommen een voetstukje (0.5 cm ) wordt geplaatst. 

Glazuurkleuren:

De klant heeft de mogelijkheid een kleur vooraf uit te kiezen. M keramiek plaatst vaak afbeeldingen van kleuren. Mocht de gewenste kleur er niet tussen staan? Vraag dan naar de mogelijkheden. 

Persoonlijk maken:

Een persoonlijk tintje aan je scheerkom? Dat kan! M keramiek biedt de mogelijkheid jou initialen er in te zetten. 

Het maken van een kom heeft een proces van 10 tot 14 dagen.  M keramiek biedt de gelegenheid  jou te betrekken bij dit proces. Dit gebeurt via berichtgeving en foto’s. Meestal via persoonlijke berichten. 

https://www.dropbox.com/sh/721hloq31p77bap/AAD8F8uQFC6dSf9gFuAK4z9Aa?dl=0

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.