Jump to content

Recommended Posts

Posted

Euh, als ik mijn arm dus hoog hou om te scheren, wordt er een ader verstopt vanuit mijn nek waardoor mijn arm dus steeds naar beneden gaat.

ben al in behandeling bij de fysio, maar het scheren duurt zeker 45 min, steeds weer rust nemen?

Posted

Dat zuigt! Heb lange tijd gehad dat mijn vingers verkrampten bij het scheren en ik alles uit mijn hand liet vallen, is toch nog goedgekomen. Snelle beterschap!

• I like it 1
Posted

da's ruk. Ik hoop dat het spoedig verbetert, en ook dat je ondanks deze hindernis toch nog plezier aan het scheren kunt blijven beleven.

• I like it 1
Posted

Dat is inderdaad bagger!! Bekijk het aan de positieve kant, je kan nu mooi met je niet dominante hand leren scheren...

• I like it 1
  • Haha 1
Posted

Of, aangezien ik nu in die houding zit:

Zittend (op de bank of stoel), beetje op het puntje en dan een spiegel op de grond leggen.

En vervolgens je gezicht wat naar beneden laten hangen.

Dan zit je er als het ware boven en scheer je je "naar beneden"

Posted

Dat is mateloos irritant. Hopelijk komt het snel goed via de fysio. Beterschap.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• I like it 1
  • 3 weeks later...
Posted

even een update: het gaat al wat beter en kan langer achter elkaar scheren, nog niet beter, maar er is licht in de tunnel?

• I like it 3
Posted
Snuff schreef op 4-6-2018 om 20:06:

Mooi zo, nog altijd in behandeling of is fysio afgelopen?

nog altijd in behandeling