FvL Posted May 12, 2018 Posted May 12, 2018 Tijd om de scheerkast eens op te ruimen. Mijn oude rekje voor losse krabbers begon wat uit te puilen, tijd voor een nieuwe versie. In ieder geval groter, maar aantal zaken vond ik wel geslaagd: de dubbele rij die verspringt , wat extra ruimte onderin zodat er meer plek is voor doosjes. Minder geslaagd was de totale lengte, had het idee dat de roeden wat begonnen door te buigen. Dus dan maar twee kleinere, en ook maar meteen voor een extra plank. Ook had ik onderin ooit bedacht voor tech varianten, en de roeden wat dichter op elkaar gezet. Achteraf stom, want veel krabbers passen er nu niet lekker in. Met diameter van de roede van 1,1cm, nu 3 cm op het hart aangehouden. Zo, weer wat opgeruimder....misschien nu nog wat verlichting er op.... 8
Hanskoning Posted May 12, 2018 Posted May 12, 2018 Mooi opgeruimd en trouwens mijn complimenten voor je uitgebreide collectie krabbers.
FvL Posted May 12, 2018 Author Posted May 12, 2018 Hanskoning schreef 10 minuten geleden: Mooi opgeruimd en trouwens mijn complimenten voor je uitgebreide collectie krabbers. Dank. Groeit gelukkig ook niet....? 1 1
Marcel Posted May 12, 2018 Posted May 12, 2018 Da's inderdaad een mooie verzameling bij elkaar! Rond de 80 losse krabbers zo te zien?
efsk Posted May 12, 2018 Posted May 12, 2018 Netjes Frank. Wat is dat roze ding in die schuimkom en wat zit er in dat groene halfronde etuitje?
FvL Posted May 12, 2018 Author Posted May 12, 2018 efsk schreef 2 uur geleden: Netjes Frank. Wat is dat roze ding in die schuimkom en wat zit er in dat groene halfronde etuitje? In dat groen etuitje zit een erg fraaie witte Apollo, Denk een damesmodel (etui heeft ook ruimte voor een epileer pincet), maar scheert fantastisch. Dat "Roze ding" is een rood hartje met snor, gekregen van Nienke van 't Scheerhuys, denk toen bleek dat iets niet leverbaar was (uiteindelijk wel gekregen). Vond het in ieder geval een leuk gebaar.
Mathieu Posted December 16, 2019 Posted December 16, 2019 wow wat een collectie, rek ziet er netjes uit!
JeroenP Posted April 8, 2020 Posted April 8, 2020 Kwam op YT deze tegen: Kwam van de week in een kast 2 IKEA Mosslanda plankjes tegen. Denk dat ik in het aankomende paasweekend ook even wat ga fabriceren.... 1
Recommended Posts