Nienke Posted May 12, 2018 Posted May 12, 2018 Welkom en leuk! weer een dame om :D. Zelf gebruik ik een Mühle Krabber. Open mes heb ik me nog niet aan gewaagt. Maar wie weet in de toekomst. In 2015 ben ik begonnen met een eigen winkeltje in klassieke scheerartikelen. Eerst Online en later ook wat show kasten in de zaak van mijn man, want voelen en ruiken is toch wel fijn als je net begint. Op de gok heb ik toen 2 paarse en 2 roze edwin jagger krabbers in huis gehaald. Speciaal om wat meer dames te trekken. En zo waar, ze verkochten ook nog. Sinds dit jaar zien we een behoorlijke stijging in de aantal dames die naar de winkel komen. Veel met de rede die jij ook aandraagt. Ik kan ik alleen maar toe juichen. Zoals er al genoemd werd is het zeker duurzaam, mits het geen verzameling word. Maar ik heb het idee dat dat onder de vrouwen wat minder is als bij de mannen. "Wij" kopen liever 30 paar tassen of schoenen ipv kwasten, messen of zeepjes haha.
Suuz Posted May 12, 2018 Author Posted May 12, 2018 Hai Nienke, leuk je hier te zien. Ik had via je winkel al goed advies van je gekregen. Ja, wij dames mogen over het algemeen graag shoppen. Gelukkig heb ik kinderen die regelmatig uit de kleren groeien en kan ik daar mijn shop behoefte goed in kwijt. Ik heb 1 handtas en 5 paar schoenen (2 paar voor dagelijks gebruik; 1 zomer, 1 winter. 1 paar hardloopschoenen en 2 paar wandelschoenen) ?. Ik moet zeggen dat het wel heel verleidelijk is om van alles aan te schaffen voor het scheren. Gelukkig hou ik niet van roze enzo, dat beteugeld de kooplust voor scheergerei speciaal voor dames al aardig. Edit: Wat ik shop, shop ik ook graag tweedehands. Goedkoop en duurzaam. Ik zie op marktplaats regelmatig scheergerei voorbij komen waarvan ik denk: dat is misschien interessant. Maar ik heb onvoldoende kennis om me er aan te durven wagen.
Arnout Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Welkom! Een tip voor het open mes, kies een model zonder punt en liefst met een smile.
Tjoolder Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 Welkom en veel plezier. Ik zie het al voor me, de kast die uitpuilt met zepen, messen & kwasten! Als je er je hobby van maakt, maak er het beste van.
sjors zonder sjimmie Posted July 18, 2018 Posted July 18, 2018 WelkomVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Suuz Posted September 7, 2021 Author Posted September 7, 2021 Hello again! Na 3 jaar heb ik mijn account maar eens afgestoft. Ik ben de afgelopen jaren heel tevreden geweest met het open mes dat ik via hier kocht. Inmiddels is het handvat aan reparatie/vervanging toe, maar dat komt er steeds niet van. Het afgelopen jaar ben ik vooral druk geweest met verhuizen en het voorbereiden van de bouw van een nieuw huis. Tijd voor een nieuw mes en om hier maar eens ideeën op te doen dacht ik zo. 2
Tony Posted September 7, 2021 Posted September 7, 2021 40 minuten geleden, Suuz zei: Hello again! Na 3 jaar heb ik mijn account maar eens afgestoft. Ik ben de afgelopen jaren heel tevreden geweest met het open mes dat ik via hier kocht. Inmiddels is het handvat aan reparatie/vervanging toe, maar dat komt er steeds niet van. Het afgelopen jaar ben ik vooral druk geweest met verhuizen en het voorbereiden van de bouw van een nieuw huis. Tijd voor een nieuw mes en om hier maar eens ideeën op te doen dacht ik zo. Hallo again Suuz, Dat was de Bulldog kan ik mij herinneren, handvat stuk? Hoeft geen probleem te zijn stuur me anders maar een pm met foto
Suuz Posted September 7, 2021 Author Posted September 7, 2021 @Tony idd de Bulldog. Ik zal je later een foto sturen. Met het juiste materiaal kan ik het zelf wel maken, denk ik.
Recommended Posts