ChrisVanMeer Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Hallo allemaal, Onder andere vanwege de aankomende AVG / GDPR wetgeving, zijn er een aantal updates gemaakt op het forum. De forumversie is verhoogd van 4.2.9 naar 4.3.2. Deze versie voorziet in een hoop AVG-vriendelijke aanpassingen. Alle plugins - Tapatalk incluis - zijn geüpdate naar de laatste versie (Tapatalk code is nu ook conform AVG). Het forum is nu volledig SSL - conform AVG, waardoor alle (en dus ook de privacy-gevoelige) gegevens versleuteld zijn. Cookiebeleid is bijgewerkt en ingeschakeld. Dit uit zich bij mensen die voor het eerst op ons forum terecht komen. Men wordt dan gevraagd de cookie-instellingen te accepteren. Algemene voorwaarden zijn bijgewerkt. Privacybeleid is gemaakt - conform AVG. Deze wordt nog extern getoetst. Wanneer dit gebeurd is, zal iedereen dit vanzelf te zien krijgen en moeten accepteren (als je nog van het forum gebruik wilt maken natuurlijk). Een verwijzing naar het privacybeleid is onderaan op elke pagina opgenomen. De verplichte geboortedatum op het registratieformulier bij een nieuwe account is verwijderd - conform AVG. Een nieuw lid is standaard niet ingeschreven op de mailing-lijst - conform AVG. Een nieuw lid dient tijdens registratie te conformeren aan de algemene voorwaarden en het privacybeleid - conform AVG. De code van Google Analytics is aangepast - conform AVG. De code van Google AdSense is aangepast - conform AVG. De versie van reCAPTCHA is aangepast van versie 2 naar de onzichtbare versie 3.-- Edit 12 mei 2018 -- De woonplaats uit de linkerbalk verwijderd. Vermeldingen van verjaardagen verwijderd. In de 4.3 versie van het forum zijn er onder andere een hele zwik emoji toegevoegd, die je vanaf nu kunt gebruiken. @efsk nogmaals bedankt voor het wederom meehelpen aan alle vertalingen. Tot zover! De staf 5 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 We zijn je zeer dankbaar voor het verrichte werk!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Prachtig weer Chris en bedankt voor je inzet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Eindbaas die Chris!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 10, 2018 Author Share Posted May 10, 2018 Het is een gezamenlijke inspanning van het team Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Het is een gezamenlijke inspanning van het team [emoji6] Vast wel, maar denk dat je een groot aandeel had, dus dank en ook voor de rest van het team. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry9630 Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Bedankt voor de goede opvolging! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Dank, Chris & de rest van het team! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 dank je wel Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Bedankt Chris! Is dit draaiboek niet naar Gut-Rasiert te sturen? Kunnen onze oosterburen ook fijn doorgaan met hun forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 Graag gedaan. Nja, ik denk niet dat ze er veel aan zouden hebben, aangezien zij SMF (forumsoftware) gebruiken, die niet echt courant meer is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Bedankt Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 GR heb ik al wat voorstellen gedaan. Hopelijk komt daar wat uit. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 Je mag ze eventueel in verbinding stellen met mij, Richard. Mochten ze diepgaande forumvragen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoolder Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Superbedankt voor al het werk!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 23, 2018 Author Share Posted May 23, 2018 Zojuist nog een upgrade gedaan naar 4.3.3. Hierbij is het privacybeleid gelijk aangevuld is met de diensten van derde partijen. Ook heeft iedereen die vanaf gisteren het forum bezocht gezien dat je even het privacybeleid moest accepteren. Dan hebben we die goedkeuring ook in het ledenbestand staan - conform AVG. 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Top Chris! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Ook heeft iedereen die vanaf gisteren het forum bezocht gezien dat je even het privacybeleid moest accepteren. Dan hebben we die goedkeuring ook in het ledenbestand staan - conform AVG.Ik heb net speciaal even het forum via de site bezocht, in plaats van via Tapatalk, en ik kreeg behalve een cookie-melding geen andere acceptatie pop-up...Weet niet of dat komt omdat ik al automatisch ingelogd ben als ik vanuit Tapatalk kom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 23, 2018 Author Share Posted May 23, 2018 Tjebbe schreef 9 minuten geleden: Weet niet of dat komt omdat ik al automatisch ingelogd ben als ik vanuit Tapatalk kom. Hmm, dat zou dan een logische verklaring kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 topwerk Chris :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts