Ga naar inhoud
Nienke

Showroom/winkel Etten-Leur

Aanbevolen reacties

De sporen van de BBQ zijn weer uit gewist, alle gekregen museum stukjes liggen tentoon gesteld. De Utrechtse koeken van Hans zijn al bijna op (ik trof het blik half leeg aan deze ochtend en ik weet zeker dat lotte het niet was ), dus ze smaken zeer! En het mooie zeepschaaltje van Jan staat te pronken in de badkamer. Dank heren!

Met trots wil ik iedereen mijn nieuwe onderkomen tonen:
696416f7d441b18ae64b20ccbf1ed213.jpgcee551826ffaecfee7d9d5530e1d8efa.jpg1a31e390240288fe0e5efff5c7b7c26a.jpg97e12f147b9e2e3b737f42920cd48283.jpg

Nu nog wat mooie scheergerelateerde prints aan de muur en een koffie automaat (hoef ik de winkel niet meer door naar de kantine )

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zo netjes opgeruimd niet te zien, maar het was aan het begin van de dag ook zo, maar daarna werd het wel erg gezellig door ons gerommel!^_^

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het viel mee hoor. ik heb maar een paar potjes terug op zijn plek hoeven schuiven.
De vloer in de keuken winkel was een ander verhaal hahaha.....
Maar daar hebben we gelukkig een stofzuiger voor ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu die bende onverlaten weer vertrokken is tot volgend jaar ziet het er echt WOW uit! Aangaande die koeken van Hans, wij mochten er hier ook eens van genieten en om één of andere reden haalden ze de avond niet eens ;-) 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eeeeeh ere wie ere toekomt, ik stap alléén op den elektrieken fiets om het centrum van Utreg te bezoeken alwaar deze banketbakkerij deze lekkernijen reeds in de nachtelijke uren gebakken heeft.

Dat gezegd hebbende zijn deze koeken wel al diverse malen tot de beste uitgeroepen en met goud gekroond dus hulde voor deze deeg-artiest.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eeeeeh ere wie ere toekomt, ik stap alléén op den elektrieken fiets om het centrum van Utreg te bezoeken alwaar deze banketbakkerij deze lekkernijen reeds in de nachtelijke uren gebakken heeft.
Dat gezegd hebbende zijn deze koeken wel al diverse malen tot de beste uitgeroepen en met goud gekroond dus hulde voor deze deeg-artiest.

Zeer terecht het goud.
Gelukkig heb ik nog meer bekende in het Utrechtse die ik voortaan sommeer ze mee te nemen als men richting Brabant afreist.
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.