Ga naar inhoud
cedricvandijken

nieuw: Epsilon Blue After Shave - € 18,95

Aanbevolen reacties

Zit er menthol of Eucalyptus in deze AS?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@onno de geur heeft wel een lichte menthol noot. Voor Eucalyptus moet ik hem morgen even opnieuw ruiken?
Ingrediënten zijn (nog) niet bekend

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bbbrr met menthol

INCI: alcohol denat, aqua, glycerine, parfum sorbitol, PEG-40 hydrogenated castor oil, menthol, linalool, limonene, alpha-isomethyl ionone, benzyl salicylate, cinnamyl alcohol b, butylphenyl methylpropional, hidroxyisohexyl 3 cyclohexene, carboxaldehyde, citral, coumarin, geraniol, eugenol, CI 42090

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt, met menthol maar niet al te zwaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Floid Blue is mij gelukkig onbekend, blijkbaar zijn er heel wat gefrustreerde zielen hiernaar op zoek, zonet gebruik gemaakt van jullie kortingscode en hopelijk kan ik morgen deze geur uitproberen!

Fijn Weekend, Koen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is wel in orde die epsilon (geroken bij een ander) maar gezien ik nog enkele liters floid heb 😋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 3 uur geleden:

Is wel in orde die epsilon (geroken bij een ander) maar gezien ik nog enkele liters floid heb 😋

@SnuffIk dacht dat je iets tegen menthol had ?

wil je dan ogenblikkelijk een fles Floid Blue opsturen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wacht tot mijn voorraad flessen in waarde stijgt,  nu al bijna 900% in 2 jaar tijd 🤗

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
onno schreef 8 uur geleden:

@SnuffIk dacht dat je iets tegen menthol had ?

wil je dan ogenblikkelijk een fles Floid Blue opsturen!

Bij mijn laatste bezoek zijn we -zoals gewoonlijk- in zijn scheerkelder afgedaald en toen stonden er nog 9 flessen van die blauwe, ééntje meegekregen maar de geur was veels te licht en te weinig menthol en omdat het afvoerputje wat stonk de Floid gebruikt om dit door te spoelen.

Maar dan staan er dus nog minimaal 8 zou je denken en dan er geen één kunnen missen?? Maar ja het is net als Whisky Snuffie beschouwd dit als belegginsobjecten en geef hem eens ongelijk.

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je gaf toen al aan dat je eens naar de oogarts moest, klopt inderdaad want je zicht reikt blijkbaar maar drie rijen ver meer, er passen dus wel degelijk vier flessen achter elkander op mijn rekjes. (en 3x4= uhhh .... veel ....? 🤔

Dat je die fles als doorwinterde menthol gebruiker als een flauw afkooksel beschouwd kan ik inkomen maar had dan tenminste de verpakking bijgehouden, dan had je nu iemand gelukkig kunnen maken! ;-) 

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat is lullig voor Gert Snuffie, maar ja wist ik dat iemand wél dit blauw watertje wat aan die Slush Puppies op de kermis doet denken zou appriceren.:|

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.