reinier.frieslan Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Hallo allen, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Reinier. Ik ben 38 jaar en ben woonachtig in Sneek. Ik scheer mij sindskort met een open scheermes. En heb er een safety razor van muhle bij gekocht voor als ik op reis ga. Heb hiervoor met een bekend merk geschoren. En was nooit tevreden over het scheer resultaat. Sinds ik me scheer met een open scheermes en een safety razor. Ben ik ten zeerste tevreden over het scheer resultaat. En wil eigenlijk niet meer anders. En nog een voordeel het is goedkope manier van scheren. Beter dan die plastic troep. Ik hoop hier dan ook nog veel van jullie te leren. Over het open scheermes. Met vriendelijke groeten Reinier Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
ChrisVanMeer Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society 1
reinier.frieslan Posted April 18, 2018 Author Posted April 18, 2018 Hallo allen, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Reinier. Ik ben 38 jaar en ben woonachtig in Sneek. Ik scheer mij sindskort met een open scheermes. En heb er een safety razor van muhle bij gekocht voor als ik op reis ga. Heb hiervoor met een bekend merk geschoren. En was nooit tevreden over het scheer resultaat. Sinds ik me scheer met een open scheermes en een safety razor. Ben ik ten zeerste tevreden over het scheer resultaat. En wil eigenlijk niet meer anders. En nog een voordeel het is goedkope manier van scheren. Beter dan die plastic troep. Ik hoop hier dan ook nog veel van jullie te leren. Over het open scheermes. Met vriendelijke groeten Reinier Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk Deze messen gebruik ik.Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Snuff Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Welkom op het forum. We willen natuurlijk ook graag weten welke strop je gebruikt en of je zelf je messen slijpt/onderhoud? 1
koenfucius Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 WelkomVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
reinier.frieslan Posted April 18, 2018 Author Posted April 18, 2018 Welkom op het forum. We willen natuurlijk ook graag weten welke strop je gebruikt en of je zelf je messen slijpt/onderhoud?Ik onderhoud mn messen zelf. En ik gebruik daarvoor een scheerriem van herold solingen en een strijkriem van hetzelfde merk. En als wetsteen gebruik ik een Ardennes coticule met slurrie steentje. Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Hanskoning Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Welkom op het forum, alleen dat goedkope betwijfel ik in hoge mate
Harkos Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Welkom, hopelijk heb je een ijzeren wil en ruggengraat. Anders blijft het niet goedkoop, maar wel steeds leuker.
reinier.frieslan Posted April 18, 2018 Author Posted April 18, 2018 Bedankt iedereen voor de verwelkoming. Kan niet alles liken merk ik. Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
reinier.frieslan Posted April 18, 2018 Author Posted April 18, 2018 Zie hier: Bedankt Chris, voor de info. Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Recommended Posts