Ga naar inhoud
Denko

Interessepeiling Scheerzeep Palmira

Aanbevolen reacties

Ik kan prima met 2 halven ipv 2 helen leven.

Echter als de rest niet wil delen, heb ik ook geen moeite met wachten tot de volgende "levering".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank voor alle moeite. Geen enkele urgentie van mijn kant. Geen probleem om te wachten tot een volgend bezoek.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb liever een hele, maar wil daarom eventueel wel wachten tot het volgende bezoek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik heb liever een hele, maar nog even wachten is geen probleem.

Sowieso een sympathieke aktie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook bij mij dezelfde reactie als van Chris. En even wat langer wachten is geen probleem .

Super gebaar Denko!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@roland

@mhharsta

Ik heb van jullie 2 alleen nog geen adres. Ik wilde vandaag eigenlijk alles op de post doen. Kunnen jullie even een PB sturen? (vooral aangezien jullie vooraan staan :P )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, 4 van de 5 zijn al verzonden, ik heb even de namen doorgestreept voor wie de zeep al onderweg is. 

Helaas past het niet door de brievenbus, dus het wordt 6.75 euro. Ik hoop dat iedereen daar OK mee is. Ik wacht nog even 2 dagen op roland voor de laatste, maar daarna gaat hij naar de volgende van de lijst.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Denko bedankt voor 't aanbod, ik heb me alleen niet aangemeld om 't zeepje te proberen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[mention=1197]Denko[/mention] bedankt voor 't aanbod, ik heb me alleen niet aangemeld om 't zeepje te proberen...
Ah, ok. Geen probleem, dan heb ik het verkeerd begrepen, schuiven we alles lekker door. Bedankt voor de snelle reactie!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Denko schreef 1 uur terug:

Nou, 4 van de 5 zijn al verzonden, ik heb even de namen doorgestreept voor wie de zeep al onderweg is. 

Helaas past het niet door de brievenbus, dus het wordt 6.75 euro. Ik hoop dat iedereen daar OK mee is. Ik wacht nog even 2 dagen op roland voor de laatste, maar daarna gaat hij naar de volgende van de lijst.

Misschien een idee, zeep door  midden snijden in een plastic zakje in envelop versturen gaat door de brieven bus en daarna de zeep raspen in een leeg potje bespaart veel geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef op 19-5-2018 om 17:19:

Misschien een idee, zeep door  midden snijden in een plastic zakje in envelop versturen gaat door de brieven bus en daarna de zeep raspen in een leeg potje bespaart veel geld.

Ja, was ook mijn idee hoor, maar had het idee dat iedereen een hele wilde met de verpakking intact.

Overigens heb ik er nog 1, die gaat straks naar @Loei, Koen, ik schuif jou even door naar de volgende ronde. Zou ook zonde zijn helemaal naar belgie voor 1 zeepje te moeten betalen. Dan doe ik er tegen die tijd wat extra's bij ;)

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik heb de netjes bij de buren afgeleverde zeep in goede orde ontvangen.

Die druk ik straks mooi in een leeg Proraso potje.

Nogmaals bedankt @Denko !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het goed is komt @Judgement vandaag zijn zeep hier ophalen.

Even een praktisch vraagje. Ik heb nog een Connaught Shaving scheerkommetje wat ik niet gevuld heb.

Als ik de zeep daar in wil krijgen, hoe kan ik dat het makkelijkste doen? Op een of andere manier verwarmen zodat het smelt en dan er in gieten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ligt eraan wat voor zeep het is Chris, is het zogenaamde glycerine zeep zoals een Mama Bears dan voorzichtig in de magnetron (absoluut niet laten koken) te verwarmen zeg per keer 15 seconden tot de zeep vloeibaar is. Als het al redelijk vloeibaar begint te worden maar er zitten nog brokken zeep in niet verder verwarmen maar met een lepeltje goed doorroeren tot de brokken gesmolten zijn. 

Is het een harde zeep zoals een TOBS puck dan is het raadzaam om de zeep te raspen en vervolgens met iets water in het kommetje weer samen te drukken. Een handzaam raspje is te verkrijgen bij de Blokker, Hema etc.

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 12 minuten geleden:

Als het goed is komt @Judgement vandaag zijn zeep hier ophalen.

Even een praktisch vraagje. Ik heb nog een Connaught Shaving scheerkommetje wat ik niet gevuld heb.

Als ik de zeep daar in wil krijgen, hoe kan ik dat het makkelijkste doen? Op een of andere manier verwarmen zodat het smelt en dan er in gieten?

Smelten zou ik niet doen, er zit namelijk tallow in en dan krijg je een splitsing die je niet wilt hebben. 

De zeep is zacht zat, dus je kan hem er gewoon in drukken als je wilt. Een alternatief is: koelen en raspen.

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed om te zien. Laat iemand nog horen hoe de scheerzeep zich houdt ivm de rest? Ik zal morgenochtend het laatste pakketje op de post doen. Het is een beetje gekkenhuis weer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahaha, ik zag de melding en het eerste wat ik dacht "Shit, heb ik nou vergeten wat uit te zenden? ASO!"

Ik ben overigens eind september weer in de balkan en zal dan wel weer een lading meenemen als ik het tegenkomt. Maar dat gooi ik hier wel weer neer dan.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Chris,

Ik weet het, echter laat het werk het op dit moment nog niet om het op jouw voorgestelde dag op te halen.

Nu pas sinds een paar weken weer eens een kijkje kunnen nemen op het forum.😮

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.