Denko Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Ik besefte eigenlijk dat de lokale scheerzeep die in Servie voornamelijk populair is eigenlijk nooit hier wordt genoemd. Palmira: Het is een tallow based zachte (dus niet tripple milled) zeep met een frisse zoete amandelgeur heeft (bijna marsepein). Hij wordt geleverd in blokken van 70Gr die je dan in je eigen container kan drukken/raspen. Een ander bijkomend voordeel: hij is per blokje zo'n eurotje. Nu is het zo dat ik over een maand oid weer langsga, en dus in staat ben om een paar blokjes mee te nemen. Ik ben zeer blij met de prestatie van de zeep, maar de geur is mij te zoet om eerlijk te zijn. Al blijft hij niet lang hangen. De grote vraag is, heeft iemand interesse dat ik er een paar meeneem voor hun om te proberen? Je bent een eurotje per blok kwijt, en dan de eventuele verzending. Laat het hier maar weten. Ik heb dus voorlopig al: Roland Mhharsta Chris van Meer Judgement Kazuya17 (x2) Koenfucius Loei (x2) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Mooi aanbod!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Prachtig initiatief Denko. Amandelgeur heeft niet mijn voorkeur dus ik pas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Dan maak ik graag gebruik van je aanbod Denko; die geur past mij wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Ik ben niet van de marsepijn, althans niet in de scheerzeep, en doe dus niet mee maar vind het een prachtig aanbod. Dank daarvoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Ik doe mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judgement Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Leuk initiatief @Denko Ik doe graag mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ator razor Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Leuke actie. Ben niet van de zoete geuren dus zal niet mee doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Leuke actie! Ik doe graag mee. Ik had er graag twee gehad als dat mogelijk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 leuk initiatief. Ik zou deze wel eens willen proberen als dat kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Voor een euro ben ik ook geïnteresseerd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Trouwens, als de verzendkosten niet verdubbelen wil ik er wel twee indien mogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Uit ervaring weet ik van een voorgaande actie bij Bernd dat je er dan gewoon 2 kan afnemen en dat de verzendkosten niet verdubbelen. En is het niet op de site te regelen, dan wel via rechtstreeks contact met Bernd (waar ik best mee wil helpen indien nodig). Te snel gelezen, excuus - zat in het verkeerde draadje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 ChrisVanMeer schreef 8 minuten geleden: Uit ervaring weet ik van een voorgaande actie bij Bernd dat je er dan gewoon 2 kan afnemen en dat de verzendkosten niet verdubbelen. En is het niet op de site te regelen, dan wel via rechtstreeks contact met Bernd (waar ik best mee wil helpen indien nodig). Verkeerd draadje Chris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Whaha ik zie het, excuus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Toch bedankt voor de input @ChrisVanMeer Ik wacht de reactie van Denko wel even af. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denko Posted April 18, 2018 Author Share Posted April 18, 2018 Loei schreef 7 uur geleden: Toch bedankt voor de input @ChrisVanMeer Ik wacht de reactie van Denko wel even af. Ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee wat de verzendkosten zijn. Dat kan je zien bij Postnl neem ik aan. Een euro of 3 a 4? Denk niet dat het uitmaakt of er 1 of 4 in zitten heb ik het idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Denko schreef 2 minuten geleden: Ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee wat de verzendkosten zijn. Dat kan je zien bij Postnl neem ik aan. Een euro of 3 a 4? Denk niet dat het uitmaakt of er 1 of 4 in zitten heb ik het idee. Volgens mij maakt dat ook geen verschil, verzending zal dan op 6,95 zitten denk ik. Wel een super tof initiatief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denko Posted April 24, 2018 Author Share Posted April 24, 2018 Even een kleine update: zo te zien ben ik vanaf 2 mei een tijdje in Servië. Dus dat hou ik even als de cut off date. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denko Posted May 2, 2018 Author Share Posted May 2, 2018 Morgen ben ik dus weg, kunnen jullie mij anders alvast het adres PM-en waar het heen mag? Dan reply ik wel waar de centjes heen mogen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judgement Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 @ChrisVanMeer jij woont toch in het Groningse Marum? Ik ben daar vrij regelmatig in de buurt. Wellicht kunnen onze zepen samen opgestuurd worden waarna ik het bij je vandaan haal. Als je hiervoor openstaat natuurlijk. Laat het maar weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Best mien jong! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judgement Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 ChrisVanMeer schreef 1 uur geleden: Best mien jong! Reageer jij via een pb op Denko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Bij deze gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denko Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 Nou, goed nieuws, slecht nieuws en toch weer goed nieuws. Ik ben weer een tijdje in nederland, dus ik zal dit weekend oid even de zepen uitsturen. Het goede nieuws: Ze hadden er nog maar een paar Palmira's, bij de ene apotheek waar ik ze altijd haal dus ik heb alles opgekocht. Omdat het de laatste waren kreeg ik er 5 voor 100 dinar. Voor wie meerekent: 100 dinar is een kleine 80 eurocent Dus de zeep is wat mij betreft gewoon gratis. Alleen de verzendkosten zijn zat! Slechte nieuws: Ik heb er maar 5 kunnen bemachtigen Ik heb niet echt gigantisch veel tijd gehad om rond te kijken, maar van de 3 plaatsen waar ik was had alleen 1 ze maar. het 2e goede nieuws: Eind Juni ga ik er weer heen! Ik laat het even aan jullie over. Ik kan of 2 door midden snijden en dan heeft iedereen wat. De mensen die 2x hebben besteld krijgen dan 1 hele ipv 2 en sommige mensen krijgen een halve. Of ik verstuur ze gewoon heel met verpakking en dan hebben @koenfucius en @Loei even pech en moeten wachten tot de volgende ronde. (puur op volgorde van aanmelding) Laat me maar even weten of jullie ok zijn om te delen Een have is overigens 37.5 gram om en nabij. Dus een enorme sample of een heel heel klein zeepje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts