koenfucius Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 Toch even meegeven voor de Belgen op het forum (ah, la francophonie) dat via het Franse forum een Tatara 2 weken getest kan worden (maar dus enkel voor ingezetenen van Frankrijk, België en Zwitserland). Hier is de link http://www.rasage-traditionnel.com/t20523-tatara-de-premium-en-tour-d-essai-a-venir-pre-reservation-possible 1
Snuff Posted May 3, 2018 Posted May 3, 2018 Na een 8 tal beurten met de Tatara is mijn bescheiden bevinding dat het zeker een prima krabber is maar ik hem niet ga aanschaffen. Handvat is qua vasthouden toch niet helemaal mijn ding, heeft niks te maken met slipperig zijn ofzo of te dun (ik hou trouwens niet van dikke handvaatjes bij krabbers) maar bij het maneuvreren over het hoofd en gezicht blijf ik een beetje dat wow gevoel missen. De Tatara heeft niet het echt superluxe zachte gevoel die een Wolfman, Blackbird of Paradigm me wel schenkt en omdat ik het aantal krabbers in verhouding tot de open messen wil beperken in aantal komt ie er dus niet.
Hanskoning Posted May 3, 2018 Posted May 3, 2018 Gelet op onze bijna gelijkwaardige scheerbeleving op het gebied der edele krabbers Snuffie neem ik je advies ter harte en laat de aankoopknop toch maar onberoerd. Hoewel ik hem graag eens had willen uittesten maar ja ik ben natuurlijk geen Belg.
Harkos Posted May 3, 2018 Posted May 3, 2018 Snuff schreef 1 uur geleden: Handvat is qua vasthouden toch niet helemaal mijn ding, heeft niks te maken met slipperig zijn ofzo of te dun (ik hou trouwens niet van dikke handvaatjes bij krabbers) maar bij het maneuvreren over het hoofd en gezicht blijf ik een beetje dat wow gevoel missen. Op het plaatje vond ik het greepje me die holletjes al de eerste reden me er niet verder in te verdiepen.
Snuff Posted May 3, 2018 Posted May 3, 2018 Wil je wel een Belg zijn? Denk aan ons wegennet en voorkeur voor bepaalde zepen grootste misser bij de tatara vind ik de onmogelijkheid andere handvatjes op te schroeven. De OC bodemplaat vond ik overigens niks. 1
Recommended Posts