efsk Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 precies wat zijn de eisen waar de omslagfoto aan moet voldoen en hoe krijg ik dat ding zichtbaar na uploaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Zo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 14, 2018 Author Share Posted April 14, 2018 Dat had ik al gevonden, maar levert bij mij geen omslagfoto op: blijft zwart, en dat is niet de foto. Derhalve de vraag: zijn er behalve de gemelde grootte nog andere eisen aan de foto? Edit: Tot mijn verbijstering zie ik mijn omslagfoto nu wel. En ik maar kutten gisteravond. Wellicht ben ik te ongeduldig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Niet dat ik zo weet. 500kb max is de enige restrictie. Kun je het nu nog eens proberen en mij het tijdstip doorgeven van hoe laat je hebt geprobeerd? Dan kan ik gericht in de logfiles kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 14, 2018 Author Share Posted April 14, 2018 Gisteravond geprobeerd, leek niet te lukken, heb het opgegeven. Vanochtend, na het lezen van jouw post, keek ik en toen stond de foto er. Ik blijf overal vanaf, ik ben gewoon ongeduldug 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Mooi dat het (nu) werkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts