Ga naar inhoud
cedricvandijken

Nieuw: Bakeliet SR van Phoenix Artisan Acc.

Aanbevolen reacties

Zojuist binnen gekregen en nu online, de Bakeliet Safety Razors van Phoenix Artisan Accoutrements.
Bakeliet is een duurzaam kunststof en licht in gewicht, je zult dan bij dit mes ook iets meer druk moeten zetten als bij de metalen variant. Bijzonder fraai vormgegeven Krabber met een schuin aflopende kop voor een betere scheerervaring. Verkrijgbaar in het wit en zwart en we hebben slechts 3 van beide Razors op voorraad.

Zwart: https://www.thealphamen.nl/bakelite-safety-razor-open-kam-zwart.html
Wit: https://www.thealphamen.nl/phoenix-artisan-acc-bakelite-safety-razor-open-kam.html

image.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In jullie eigen omschrijving op de site: Het verschil tussen dit scheermes en de gemiddelde metalen scheermes, is dat het minder druk vereist. ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

:5a24cf285cd99_EmojiSmiley-15: DRUK tijdens 't scheren?! Dat is het eerste wat wordt afgeraden hier...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
cedricvandijken schreef 1 uur terug:

@roland iets meer druk als bij een metalen SR, moet natuurlijk de het lage gewicht iets compenseren. ;)

Een scheerder hier van 't forum, compenseert dat met techniek...  B|

• Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er zelf een. En dit is de krabber waar ik het minste druk mee moet zetten omdat hij erg agressief is, maar ook heel effectief.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is waar. Ik heb deze in drie kleuren, en diverse varianten van het Fasanorigineel. Druk is niet nodig. Sterker, liever niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dus eigenlijk klopte de eerste tekst op de website.

Ikzelf zet ook nagenoeg geen druk met mijn plastic krabbers (Kraken 248 en Phoenix Open Comb slant (die hierboven dus ;-) ))

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.