Jump to content

Geen gilette sensor

gaitgroot

Recommended Posts

• 7 months later...

Naar dit soort post was ik op zoek

Ook bij mij staat er Gillette Sensor terwijl ik een Mach 3 heb. Voor mij op zich geen probleem. Maar zou het niet leuker / handiger zijn als forum leden dit kunnen aanpassen naar het scheermes wat ze hoofdzakelijk gebruiken.  Bv safety razor gesloten kam, idem open kam, open mes, Gillette type, Wlkinson type enz.

Mij lijkt het handig dat als je een antwoord op een vraag krijgt dat je kan zien wat de persoon die je vraag beantwoord  zelf gebruikt.

Darth Vader schreef 6 uur geleden:

Maar zou het niet leuker / handiger zijn als forum leden dit kunnen aanpassen naar het scheermes wat ze hoofdzakelijk gebruiken

Je zou dit wellicht in je profiel als handtekening kunnen zetten. 

Darth Vader schreef 7 uur geleden:

Mij lijkt het handig dat als je een antwoord op een vraag krijgt dat je kan zien wat de persoon die je vraag beantwoord  zelf gebruikt.

Dat wordt dan een verdomd lange lijst in mijn geval.

• Haha 4

Bij mij is het nou net andersom. Bij mij staat er onder mijn naam een dure  ‘ATT Windsor CM’, terwijl ik me in het algemeen met een goedkope DE89 of met een Lord L6 scheer ! Ik ben wat dat betreft echt wel blij met mijn titel.?

• Haha 3