Jump to content

RIP Yuma

Timbo35

Recommended Posts

Natuurlijk was deze krabber cheap en slechte kwaliteit, op een of andere manier was het mijn favo geworden, kon er mee lezen en schrijven.

De Yuma is niet meer te verkrijgen en de productie is al een tijd je gestopt.:(

Ach jéé dan weet ik op zeker nog iemand die na het lezen van dit nieuws tranen met tuiten zal huilen.

Maar op veel markten kom je ze nog in bakken tegen dus gewoon een stuk of dertig inslaan is het devies voor de liefhebbers.

efsk schreef 45 minuten geleden:

Hoe zou het met zn Gold Dollar staan ...  Wil ik dat eigenlijk wel weten ...

Ik denk dat hij jullie wil sparen en daarom zijn fantastisch slijpresultaat voor zich houdt.

• Haha 2

Hanskoning schreef 6 uur geleden:

Ach jéé dan weet ik op zeker nog iemand die na het lezen van dit nieuws tranen met tuiten zal huilen.

Maar op veel markten kom je ze nog in bakken tegen dus gewoon een stuk of dertig inslaan is het devies voor de liefhebbers.

dat meen je niet, over welke markten hebben we het dan? op het internet is iig niks te vinden

Volgens de heer in kwestie kwam hij bakken vol tegen op één of andere Amsterdamse markt, wordt even zoeken voor je maar het staat ergens op het forum.

Wel apart eigenlijk dat iets van zeer slechte kwaliteit je favoriet is geworden dat hoor je toch niet vaak hier op het forum.

Volgens de heer in kwestie kwam hij bakken vol tegen op één of andere Amsterdamse markt, wordt even zoeken voor je maar het staat ergens op het forum.

Wel apart eigenlijk dat iets van zeer slechte kwaliteit je favoriet is geworden dat hoor je toch niet vaak hier op het forum.
Albert Cuyp en Dappermarkt heb ik ze eind vorig jaar nog gezien.
  • Thanks! 1

Hanskoning schreef 17 uur geleden:

Dat komt doordat ik een zware baard heb en de blade gap is groot dus agressief, maar door het lichte gewicht compenseert dat weer de agressiviteit.

FvL schreef 14 uur geleden:

Deze, in doosje, ligt in ieder geval op aantal kramen van de Haagse markt....

IMG_20180410_212737220.jpg

Wat een luxe zo'n doosje. Een paar jaar terug lag deze gewoon met tientallen in een bak op diezelfde Haagse Markt

Timbo35 schreef 7 uur geleden:

ik heb ze nog online goedkoop kunnen bestellen, hier is de shop

Yuma

€ 1,99 dan heb je dus allereerst al de materiaal kosten en dan worden ze vervolgens ook nog eens gemaakt, transport naar ons landje, de fabriant moet er wat aan verdienen alsook de winkelier en er zit nog een bedrukte kartonnen doos omheen.

Vooruit dan mag de kwaliteit ietwat minder zijn als die van een Wolfman. :ugeek:

Dat propageren ze op deze website dan ook want welke mesjes noemen ze bijvoorbeeld :lol:

Yuma scheermeshouder voor platte scheermesjes zoals Derby, Supermax, Gillette Goal.

Inderdaad, helaas heb ik ondervonden dat voor mij althans de beste resultaten bereikt worden in het duurdere segment maar als ik iets zou vinden wat goedkoop en heel lekker scheert zou ik dubbel blij zijn!

Snuff schreef 42 minuten geleden:

Inderdaad, helaas heb ik ondervonden dat voor mij althans de beste resultaten bereikt worden in het duurdere segment maar als ik iets zou vinden wat goedkoop en heel lekker scheert zou ik dubbel blij zijn!

Ik ook Snuffie maar als het moet met een Yuma oké niets verkeerd mee maar Derby zeep en mesjes gaat me te ver, dan maar een paar dagen op water en brood en van het uitgespaarde geld iets beter materiaal kopen, ik bedoel er zijn grenzen xD

Of je baard laten staan hoewel dat is dus over de grens:D

• Haha 1