Ga naar inhoud
cedricvandijken

RazoRock >> nieuwe voorraad en geuren

Aanbevolen reacties

Gaan jullie ook hardware van hun verkopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Staat op dit moment niet in bestelling, maar staan hier zeker voor open. Heb je ervaring met bepaalde hardware van RazoRock?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb verschillende van hun slants, goed spul. Wat moeite met hun 37, niet wegens kwaliteit maar koop dan gewoon een Merkur, de enigen die dit soort krabber de afgelopen 60 jaar in leven hebben gehouden, maar de Wunderbar is geweldig, en de Stealth een mooie, milde, onverkrijgbare krabber.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de Razorock Mamba. Er mooie krabber. Ik wil ook graag de nieuwe Gamechanger die komen gaat.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik heb de Mamba en ben benieuwd naar de Game Changer!
De afwerking en prijs van deze krabbers is in een mooie balans; prachtig afgewerkt en een prachtige prijs.
De RazoRock 400 scheerkwast bevalt me goed.
De Hawk was het voor mij dan weer niet...

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt mannen voor de feedback! Klinkt allemaal positief, we gaan eens kijken of we dat op korte termijn kunnen toevoegen aan onze collectie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook hier de Hawk na twee keer gebruik weggegeven dus over die zou ik nog even nadenken Cedric voordat je hem op voorraad neemt.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Hawk 2 wordt toch wel goed ontvangen lees ik op diverse forums. Ik zou hem wel willen proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan er mee scheren, maar als het moet ook met een zakmes

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rene_Z schreef 2 uur geleden:

De Hawk 2 wordt toch wel goed ontvangen lees ik op diverse forums. Ik zou hem wel willen proberen.

Harkos schreef 2 uur geleden:

Je kan er mee scheren, maar als het moet ook met een zakmesemoji24.png

Gek toch,  als het buitenlandse forums betreft wordt daar op één of andere manier veel meer waarde aan gehecht, moeten we ook Engels gaan pratenTjebbe en  Harrie of Utregs of Bosch of Twents ?xD

Maar zonder gekheid René  uekaz en hij is niet duur dus gewoon uitproberen! :)

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De buitenlandse forums hebben iets meer leden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook de Mamba, een echte aanrader! Ook ik wacht op de game-changer. Heb bij jullie die RazoRock caribbean gekocht prettige geur schuimt goed.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rene_Z schreef 4 uur geleden:

De buitenlandse forums hebben iets meer leden...

Ja en nu? moeten we uit dit gegeven de conclusie trekken dat ze daardoor in staat zijn om dingen beter te beoordelen, zijn ze superieur en dienen wij ons nederige oordeel aan te passen aan de grote gemene deler :o ;)

In Rusland en Amerika hebben ze heel veel meer inwoners dan in ons landje en wie zijn daar aan de macht? Poetin en Trump dat is ook een gegeven. :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja inderdaad. Hoe meer mensen een positieve reactie geven over een produkt, hoe groter de kans is dat het ook zo zal zijn. Alleen jouw mening zegt niet zoveel. Ook niet over Trump en Putin dus. Aangezien de meerderheid van de mensen in deze landen deze mensen wel geschikt vinden.

Sorry overigens dat ik mijn reactie heb durven plaatsen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar is een discussie forum voor René dus een beetje overbodig te vermelden dat je een reactie geplaatst heb.

Maar nogmaals wij geven onze mening, wij ja want je geeft me teveel eer door te zeggen dat alleen mijn mening niet zoveel zegt terwijl ik toch echt lees dat zowel Tjebbe als Harrie ook niet echt enthousiast over de Hawk zijn.

Maar ik hoop oprecht dat jij er veel goede scheerbeurten mee mag beleven als je hem gekocht of getest hebt, want zoals je weet uekaz.

En zullen we deze discussie maar afsluiten we gaan tenslotte helemaal off-topic.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.