Jump to content

Recommended Posts

Posted

21 jaar, man.

Ik hou van ouderwetse dingen, eigenlijk heb ik een hekel aan deze tijd van materialisme en al die idioterie van carrière maken etc.

Nee ik relax liever, en geniet van het leven, hoewel mijn tijdsgangers daar anders over denken. Bij genieten hoort natuurlijk ook het goede scheren, dus jawel hoor ik wordt hier maar eens lid.

Posted

Bedankt allemaal!

Welkom op het forum! blij te horen dat het ook nog leeft onder de jongeren

Zeer zeker, ik heb eerst een DE safety razor gebruikt. Prachtig vond ik dat, maar ik wilde iets meer, de straight razor werd dus de volgende stap. En daar komt net wat meer kennis bij kijken waarvoor ik natuurlijk naar hier kom. :D

Ik heb een makker van mij ook aan het scheren gekregen met een safety, hij wilt niets anders meer.

Posted

Hallo mijn naam is Bronda, vind het leuk om hier ook mijn ervaringen als vervend DE gebruiker te mogen posten.

Ik heb me al een tijdje zitten inlezen en vind het gewoon leuk om ook mijn ervaringen met jullie te mogen delen.

Gr Bronda

Posted
Hallo mijn naam is Bronda, vind het leuk om hier ook mijn ervaringen als vervend DE gebruiker te mogen posten.

Ik heb me al een tijdje zitten inlezen en vind het gewoon leuk om ook mijn ervaringen met jullie te mogen delen.

Gr Bronda

Volgens mij is het de bedoeling dat je een eigen topic aanmaakt =)

Welkom anyway