meemai Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 21 jaar, man. Ik hou van ouderwetse dingen, eigenlijk heb ik een hekel aan deze tijd van materialisme en al die idioterie van carrière maken etc. Nee ik relax liever, en geniet van het leven, hoewel mijn tijdsgangers daar anders over denken. Bij genieten hoort natuurlijk ook het goede scheren, dus jawel hoor ik wordt hier maar eens lid.
Snuff Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Welkom op het forum! blij te horen dat het ook nog leeft onder de jongeren
Noxa Posted October 1, 2013 Posted October 1, 2013 Welkom! Ons jachtige bestaan wordt zo nu en dan onderbroken voor een ontspannende scheerbeurt.
meemai Posted October 1, 2013 Author Posted October 1, 2013 Bedankt allemaal! Welkom op het forum! blij te horen dat het ook nog leeft onder de jongeren Zeer zeker, ik heb eerst een DE safety razor gebruikt. Prachtig vond ik dat, maar ik wilde iets meer, de straight razor werd dus de volgende stap. En daar komt net wat meer kennis bij kijken waarvoor ik natuurlijk naar hier kom. Ik heb een makker van mij ook aan het scheren gekregen met een safety, hij wilt niets anders meer.
Lampuhkap Posted October 2, 2013 Posted October 2, 2013 Welkom op het forum en veel plezier toegewenst!
bronda Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Hallo mijn naam is Bronda, vind het leuk om hier ook mijn ervaringen als vervend DE gebruiker te mogen posten. Ik heb me al een tijdje zitten inlezen en vind het gewoon leuk om ook mijn ervaringen met jullie te mogen delen. Gr Bronda
karaqz Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Hallo mijn naam is Bronda, vind het leuk om hier ook mijn ervaringen als vervend DE gebruiker te mogen posten. Ik heb me al een tijdje zitten inlezen en vind het gewoon leuk om ook mijn ervaringen met jullie te mogen delen. Gr Bronda Volgens mij is het de bedoeling dat je een eigen topic aanmaakt =) Welkom anyway
bronda Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Ja moet mij nog inleren op de site maar heb net een nieuw topic aangemaakt thanks in ieder geval.
Recommended Posts