Ga naar inhoud
cedricvandijken

Intro + Kortingscodes

Aanbevolen reacties

A Shop for Gentlemen, dit is de kortste omschrijving van The Alpha Men. Ontstaan vanuit passie voor het vak en om de man een product te bieden dat bijzonder is en waar een verhaal bij zit. Gaaf vormgegeven producten, van hoge kwaliteit, gemaakt van natuurlijke ingrediënten en alleen voor de man. Dit zijn de criteria die toegepast zijn bij de selectie van merken en producten voor TheAlphaMen.nl.

We zijn The Alpha Men gestart in 2014 met een basis assortiment aan haar- en scheerproducten, inmiddels zijn we een aantal jaren verder en hebben we een kleine 2000 producten in ons assortiment en bieden een complete Grooming ervaring aan voor mannen. Hiervan is scheren een belangrijk onderdeel en proberen we ons in dit vakgebied te focussen op het klassiek en nat scheren met ambachtelijke producten.

Wij staan voor:

• Ma t/m VR voor 21:00 uur besteld, volgende dag thuis
  • Gratis verzending vaanf € 20,00
  • Hoge klanten tevredenheid
  • Groot assortiment

We zijn erg blij met de mogelijkheid om deel te nemen aan het forum en zullen hier regelmatig content op plaatsen om jullie zo op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen van The Alpha Men op het gebied van scheren. Natuurlijk staan wij altijd open voor suggesties, nieuwe merken, mooie producten en eventuele samenwerking.
Plaats je vraag/opmerking gerust op deze pagina of stuur mij een bericht op cedric(@)thealphamen.nl

Natuurlijk hebben we voor alle forumleden ook een special kortingscode, voor altijd 5% korting op jouw bestelling:

Kortingscode: SHASOC486

Shop >> www.thealphamen.nl

Groet,

Cedric
Team The Alpha Men

• Vind ik leuk 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie lage grens voor verzendkosten en misschien even de link naar de winkel plaatsen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 4 uur geleden:

Mooie lage grens voor verzendkosten en misschien even de link naar de winkel plaatsen.

Die is 'n dikke duim omhoog waard!! 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.